بیت کوین برای به دست آوردن دارایی های بیت کوین تراست Osprey Funds

بیت کوین برای به دست آوردن دارایی های بیت کوین تراست Osprey Funds

مدیر صندوق شاخص رمزنگاری Bitwise قرار است دارایی های رقیب خود Osprey Bitcoin Trust را به دست آورد.

Bitwise، بزرگترین مدیر صندوق شاخص ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، اعلام کرد در یک اطلاعیه مطبوعاتی در 27 اوت مبنی بر اینکه قرارداد خرید دارایی با Osprey Funds را برای به دست آوردن دارایی های Osprey Bitcoin Trust.

در حالی که جزئیات مالی معامله فاش نشده است، دارندگان واحد OBTC تحت شرایط معامله، سهام BITB را در یک توزیع انحلال دریافت خواهند کرد، بدون اینکه تغییری برای دارندگان BITB موجود پیش بینی شود. طبق داده‌های وب‌سایت رسمی Osprey Funds، این تراست تا 26 اوت بیش از 123 میلیون دلار دارایی تحت مدیریت داشت.

طبق بیانیه مطبوعاتی، این قرارداد طبق قوانین مالیات بر درآمد فدرال ایالات متحده برای دارندگان واحد OBTC بدون مالیات است. Osprey Funds می‌گوید جزئیات بیشتر در یک بیانیه ثبت نام در اوراق بهادار و بورس ارائه خواهد شد. کمیسیون. انتظار می‌رود این تراکنش، که با هدف ارائه سهامداران OBTC به بیت کوین از طریق BITB برابری می‌کند، در اواخر سال جاری بسته شود و در انتظار شرایط بسته شدن مرسوم باشد.

این اکتساب به دنبال اعلام قبلی Osprey در مورد اکتشاف جایگزین‌های استراتژیک برای افزایش ارزش سهامداران، از جمله امکان فروش یا ادغام Trust است.

Bitwise با کسب Osprey Bitcoin Trust گسترش می یابد

Osprey می‌گوید که حرکت برای پیوستن به نیروها با Bitwise یک “گام مهم” رو به جلو است و اضافه می‌کند که این خرید به دارندگان واحد OBTC این فرصت را می‌دهد تا از مقیاس و تخصص Bitwise بهره ببرند.

این اکتساب از گسترش اخیر به بازار اروپا با خرید گروه ETC، یک صادرکننده محصول مبادله ارز دیجیتال مستقر در لندن که دارایی بیش از 1 میلیارد دلار را مدیریت می کند. این معامله 9 ETP رمزنگاری شده در فهرست اروپا را به سبد سهام Bitwise اضافه کرد که گامی مهم در رشد بین المللی آن است.

گروه ETC که در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد، به‌خاطر ETP فیزیکی بیت‌کوین خود، در میان سایر محصولات، شناخته شده است. Bitwise قصد دارد همه پیشنهادات گروه ETC را به نام خود تغییر نام دهد، اگرچه هیچ تغییر اساسی در استراتژی های سرمایه گذاری موجود پیش بینی نمی شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل