نزدک برای راه‌اندازی گزینه‌های شاخص بیت‌کوین برای تأیید SEC ثبت نام می‌کند

نزدک برای راه‌اندازی گزینه‌های شاخص بیت‌کوین برای تأیید SEC ثبت نام می‌کند

Nasdaq به تازگی در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت نام کرده است تا گزینه های شاخص بیت کوین را فهرست کرده و معامله کند.

این گزینه‌ها قیمت بیت‌کوین را ردیابی می‌کنند (BTC) که توسط شاخص CME CF Bitcoin Real-Time نشان داده شده است. com/news-release/2024/08/27/2936229/6948/fa/Nasdaq-and-CF-Benchmarks-to-Drive-Development-and-Adoption-of-Digital-Asset-with-New-Index-Options. html” target=”_blank” rel=””>نسخه مطبوعاتی. این گزینه‌های ارائه شفافیت و قابلیت اطمینان بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال است.

در انتظار تأیید نظارتی، این ابتکار به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا بهتر مدیریت و موقعیت‌های رمزنگاری خود را پوشش دهد، در نتیجه نقدینگی و بلوغ را در این طبقه دارایی دیجیتال افزایش می‌دهد.

گزینه های فهرست بیت کوین

گزینه‌ها دارای تمرین و تسویه نقدی به سبک اروپایی خواهند بود، با ارزش‌های تسویه نهایی که توسط نرخ مرجع CME CF بیت کوین – نوع نیویورک تعیین می‌شود. این بدان معنی است که گزینه ها به صورت نقدی تسویه می شوند، نه بیت کوین.  

این معیار نرخ مرجع واضحی را ارائه می‌کند که به یک زمان خاص مرتبط می‌شود، در بازاری مانند ارزهای دیجیتال، که مشخصه آن تجارت مداوم جهانی است.

در صورت تایید، گزینه‌های شاخص بیت‌کوین نزدک به سرمایه‌گذاران نهادی و خرده‌فروشی یک ابزار مدیریت ریسک جایگزین ارائه می‌دهد که مکمل قراردادهای آتی و اختیارات موجود مرتبط با بیت‌کوین است.

گزینه‌های شاخص پیشنهادی به‌عنوان روشی مقرون‌به‌صرفه برای افزایش قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین فهرست شده‌اند و به سرمایه‌گذاران نهادی و معامله‌گران روشی جایگزین برای محافظت از قرار گرفتن در معرض بزرگترین ارز دیجیتال جهان می‌دهند.

به طور مشابه، در اوایل سال جاری، SEC نقطه تأیید کرد تجارت بیت کوین ETF، که باعث شد بسیاری از موسسات مالی بزرگ برای ETF بیت کوین خود ثبت نام کنند.

Nasdaq در حال همکاری با CF Benchmarks است تا این امکان را فراهم کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل