پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام، بحران نقدینگی به تنش رسید

پس از دستگیری بنیانگذار تلگرام، بحران نقدینگی به تنش رسید

  • دستگیری پاول دوروف به اتهامات جدی باعث ایجاد تردید در مورد شبکه باز (TON) شده است.
  • یک ارائه‌دهنده نقدینگی تمام نقدینگی TON را فروخت و کاهش ارزش ارز دیجیتال را تشدید کرد.

دستگیری اخیر پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، تأثیر زیادی بر ارز رمزنگاری شده شبکه باز (TON) داشته است که منجر به حوادث ناخوشایندی شد.

ارزش تون کوین (TON) پس از این حادثه به شدت کاهش یافته است، با 5.79٪ افت در 24 ساعت گذشته و تکان دهنده 21.59٪. در هفت روز گذشته کاهش یافته و به حدود 5.39 دلار کاهش یافته است.

این کاهش سرمایه‌گذاران و حامیان این طرح را که در حال حاضر شاهد کاهش سریع ارز دیجیتال هستند، نگران کرده است.

دستگيري مديرعامل تلگرام اتهامات سنگيني را مطرح مي‌کند و آينده TON را به خطر مي‌اندازد. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که دوروف به دلیل کاستی‌های ادعایی در اعتدال و همکاری دستگیر شده است که واکنش‌های متناقضی را در میان پیروان او و جامعه فناوری اطلاعات گسترده‌تر ایجاد کرده است.

چرا که دوروف اکنون با اتهامات بالقوه جدی تری مانند تروریسم، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری، پول مواجه است. شویی و حتی کودک آزاری. در بدترین سناریو، دوروف ممکن است با حداکثر مجازات 20 سال زندان روبرو شود که این امر عدم اطمینان در مورد آینده TON را تشدید می کند.

با تشدید این نگرانی‌ها، Lookonchain اخیرا افش‌کرد که یک ارائه‌دهنده نقدینگی TON تمام نقدینگی را حذف کرده و سپس 356545 تن را به ارزش حدود 19 دلار فروخته است. میلیون دلار به ازای هر تن 5.57 دلار.

این انحلال فوق‌العاده عملکرد بد Toncoin را تشدید کرده و آن را به دهمین ارز دیجیتال بزرگ کاهش داده است، در حالی که فشار فروش در حال حاضر هیچ نشانه‌ای از کاهش را نشان نمی‌دهد.

از سوی دیگر، قبل از دستگیری دوروف، CNF گزارش کرد که گالا تلگرام SSO را راه‌اندازی کرده است، قابلیتی که ورود کاربر را در پلتفرم‌های بازی، موسیقی و سینما تسهیل می‌کند. SSO تلگرام با دسترسی یکسان به اکوسیستم کامل Gala با استفاده از یک ورود به سیستم، امنیت را بهبود می بخشد.

با توجه به اینکه بازی‌هایی مانند Treasure Tapper و Music Miner همچنان مورد توجه کاربران برنامه‌های کوچک تلگرام در سراسر جهان هستند، گالا به ضرورت ارائه راهی ساده و سریع برای افراد برای پیوستن به اکوسیستم خود پی برد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل