اپل امسال در رویداد “It’s Glowtime” بزرگ می شود – در اینجا همه محصولاتی وجود دارد که شرکت می تواند ماه آینده معرفی کند

اپل امسال در رویداد “It’s Glowtime” بزرگ می شود – در اینجا همه محصولاتی وجود دارد که شرکت می تواند ماه آینده معرفی کند

اپل رسماً اعلام کرده است که رویداد ویژه معرفی آیفون 16 خود را در 9 سپتامبر برگزار می کند، جایی که مناسب می بیند تعداد زیادی از محصولات دیگر مانند اپل واچ و موارد دیگر را معرفی کند. همانطور که ما هیجان زده هستیم، این شرکت همچنین می تواند در ماه آینده تعداد زیادی ارتقاء محصول دیگر را با داخلی های جدید و احتمالاً برخی تغییرات طراحی اعلام کند. آنچه را که می‌توانید از این رویداد در زیر انتظار داشته باشید بررسی کنید و ببینید آیا این شرکت سورپرایز دیگری برای کاربران دارد یا خیر.

همه آنچه اپل می تواند در رویداد 9 سپتامبر خود “It’s Glowtime” اعلام کند

رویداد راه اندازی آیفون 16 به صورت زنده در پلتفرم های مختلف از جمله YouTube، Apple TV و وب سایت اختصاصی آن به آدرس 10:00 صبح در 9 سپتامبر. اگر با دستگاه‌هایی که باید انتظار داشته باشید آشنا نیستید، در اینجا چیزی است که باید از شرکت انتظار داشته باشید.

iPhone 16 و iPhone 16 Plus

اولین چیزی که این شرکت می تواند اعلام کند آیفون 16 و آیفون 16 پلاس جدید است که هر دو به جای مورب دارای یک طراحی پشتی بازطراحی شده با طرح دوربین عمودی هستند. این دو همچنین با یک دکمه اکشن جدید راه اندازی می شوند که قبلاً برای مدل های “Pro” انحصاری بود. Capture Button همچنین می تواند بر روی مدل های استاندارد تاثیر بگذارد زیرا شرکت قصد دارد آن را به کل خط تولید برساند. مانند هر سال، اپل مدل‌های جدید آیفون 16 را با داخلی بهتر ارتقا می‌دهد تا ویژگی‌های هوشمند اپل آینده خود را تقویت کند.

iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max

به‌جز مدل‌های استاندارد، مدل‌های آیفون 16 پرو با اندازه و فرم جدید خود به طور بالقوه نقطه برجسته رویداد آینده اپل «It’s Glowtime» خواهند بود. کوچکتر «پرو» دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است، در حالی که «پرو مکس» بزرگتر با صفحه نمایش 6.9 اینچی عرضه می شود که آنها را به یکی از بزرگترین آیفون هایی تبدیل می کند که این شرکت از زمان معرفی دستگاه به بازار عرضه کرده است. سخت افزار دوربین در هر دو مدل ارتقا می یابد، اما نسخه عمومی زبان طراحی ثابت خواهد ماند. مدل‌های «Pro» همچنین می‌توانند میزبان مجموعه‌ای از ویژگی‌های اختصاصی هوش اپل باشند.

Apple Watch Series 10، Ultra 3 و SE 3

در دسته بندی اپل واچ، اپل به طور بالقوه سری 10 را با صفحه نمایش بزرگتر و بدنه کمی باریک تر طراحی خواهد کرد. این شرکت می تواند طراحی جدید را به عنوان بخشی از دهمین سالگرد اپل واچ خود عرضه کند. به غیر از این، Ultra 3 نیز با جدیدترین قطعات داخلی، اما با تغییرات اندک یا بدون تغییر طراحی، ارتقا خواهد یافت. در نهایت، Apple Watch SE 3 می تواند در یک بدنه پلاستیکی برای جذب مخاطبان و والدین جوان تر. ما شاهد ارتقای کل مجموعه به آخرین پردازنده ها با نمایشگرهای روشن تر خواهیم بود، اما توجه داشته باشید که حرف آخر بر عهده اپل است.

انواع AirPods 4

اپل بالاخره در حال ارتقای خط تولید ایرپادهای پایه خود است و دو مدل جدید را معرفی می کند که به دسته های رده پایین و میان رده . هر دو مدل AirPods با سهم خاص خود از ویژگی‌های صوتی جدید همراه با طراحی مجدد بالقوه برای مدل‌های پایه، با طراحی شبیه به مدل‌های «Pro» عرضه می‌شوند، اما در حال حاضر تاییدی نداریم. این شرکت اساساً قصد دارد دستگاه‌ها را با ویژگی‌های اختصاصی برای همه نوع مخاطبان هدف در دسترس قرار دهد.

هوش اپل

تمرکز هوش مصنوعی اپل می تواند از WWDC تا رویداد سپتامبر آن با ویژگی های اختصاصی هوش اپل برای مدل های iPhone 16 و iPhone 16 Pro گسترش یابد. پیش از این گزارش شده بود که Apple Intelligence نقش کلیدی در معرفی دستگاه‌های جدید خواهد داشت و ما منتظریم ببینیم این شرکت چه ویژگی‌های متفاوتی را برای دستگاه‌های جدید در نظر گرفته است که در ماه ژوئن در رویداد WWDC این شرکت روشنایی روز را ندیدند. .

iOS 18 و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار دیگر

به زودی پس از این رویداد، اپل بیلدهای نامزد انتشار iOS 18، iPadOS 18، macOS 15، watchOS 11، tvOS 18 و visionOS 2 را به عنوان بخشی از موج نهایی آزمایش بتا به توسعه دهندگان عرضه خواهد کرد. به‌روزرسانی‌ها به زودی پس از عرضه دستگاه‌ها قبل از 20 سپتامبر منتشر می‌شوند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید دارای تمام ویژگی‌هایی هستند که شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد، از جمله ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی که اپل در رویداد WWDC خود اعلام کرد.

iPad mini 7 و iPad سطح ورودی

مدت زیادی از معرفی آیپد مینی 6 با تراشه A16 Bionic می گذرد و علیرغم طراحی جدید آن، این دستگاه قرار است ارتقا یابد. ما انتظار داریم که این شرکت آیپد مینی 7 و آیپد 10 را در رویداد “It’s Glowtime” در کنار مدل های جدید آیفون 16 معرفی کند. توجه داشته باشید که طراحی خارجی دستگاه ها ثابت خواهد ماند، اما این شرکت می تواند دستگاه ها را برای ویژگی های هوشمند اپل آماده کند. این بدان معناست که آی‌پد مینی 7 حداقل می‌تواند دارای تراشه A17 Pro یا A18 Pro برای عملکرد بهتر باشد. iPad سطح مبتدی همچنین می تواند با داخلی های ارتقا یافته و احتمالاً ویژگی های جدید ارائه شود. با این حال، جزئیات در مورد موضوع در این مرحله کمیاب است، بنابراین مورد جدید را با کمی نمک انتخاب کنید.

اینها همه دستگاه‌هایی هستند که ما از اپل در رویداد “It’s Glowtime” در 9 سپتامبر انتظار داریم. ما این رویداد را با جزئیات کامل پوشش خواهیم داد، بنابراین برای جزئیات بیشتر حتماً در اطراف خود باقی بمانید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل