The Lord of the Rings: Return To Moria اکنون در Steam و Xbox Series X|S موجود است

The Lord of the Rings: Return To Moria اکنون در Steam و Xbox Series X|S موجود است

در حالی که The Lord of the Rings: Return to Moria مدتی است در فروشگاه Epic Games منتشر شده است، کسانی که ترجیح می دهند از Steam استفاده کنند یا در Xbox Series X|S بازی کنند، بالاخره می توانند ماجراجویی کوتوله های خود را داشته باشند. این تنها بازی صنایع دستی بقا است که در چهارمین عصر سرزمین میانه اتفاق می‌افتد، دنیای گسترده و غنی پر از داستان‌های مختلف. اگر می‌خواهید ارباب حلقه‌ها را به دست بگیرید: به موریا برگردید در Steam یا Xbox Series X|S، در حال حاضر با قیمت تخفیفی 19.99 دلار در دسترس است.

پیش از این، توسعه دهندگان این بازی در حال کار بر روی یک به روز رسانی برای نسخه بتا و اپیک گیمز استور بودند که امکان پخش متقابل را فراهم می کرد. از آنجایی که بازی به تازگی بر روی پلتفرم‌های جدید منتشر شده است، این به‌روزرسانی به‌طور خودکار برای کسانی که اکنون درگیر آن هستند در دسترس خواهد بود. همه پلتفرم‌ها می‌توانند در کراس‌پلی شرکت کنند، به این معنی که می‌توانید با دوستانی که در پلی‌استیشن 5 هستند بازی کنید، حتی اگر روی رایانه شخصی یا ایکس‌باکس هستید.

این به‌روزرسانی «به‌روزرسانی طلایی” و شامل تعداد زیادی ویژگی جدید و همچنین بازی متقاطع است. این شامل حالت Sandbox است، برای کسانی که ترجیح می دهند بدون حضور چالش بازی کنند. برای کسانی که در Steam هستند، گزینه ای برای خرید یک باندل انحصاری نیز وجود دارد که شامل بازی، موسیقی متن رسمی متشکل از 34 آهنگ منحصر به فرد، و همچنین یک نمایشگاه هنری است که برای مدت محدودی نیز تخفیف دارد.

به‌روزرسانی طلایی قبلاً فقط در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بود، اما اکنون به طور گسترده در همه پلتفرم‌ها در دسترس است. این به کاربران Steam و Epic Games اجازه می‌دهد تا جلسات بازی ۸ نفره را در The Lord of the Rings: Return to Moria بدون توجه به اینکه سایر بازیکنان از چه پلتفرمی می‌پیوندند، میزبانی کنند.

علاوه بر بازی متقاطع، اکنون بیش از 100 دکوراسیون جدید برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند از بین آنها استفاده کنند تا پایه خود را هر طور که دوست دارند سفارشی کنند، تا آن‌طور که دوست دارند زمینی یا دنج به نظر برسد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اضافه شده که به نفع افرادی است که به صورت انفرادی بازی می‌کنند، اکنون گزینه توقف بازی است. برای اینکه بتوانید بازی را متوقف کنید، فقط باید Escape را بزنید یا منوی تنظیمات را باز کنید و می‌توانید بدون ترس از عواقب به بازی بازگردید.

تنظیمات سختی جدید همچنین به بازیکنان این امکان را می‌دهد که تجربه را مطابق میل خود تنظیم کنند، مانند تغییر حالت تهاجمی دشمنان، مبارزه، و دفعات سقوط.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل