Pixel 9 Pro Fold برای اولین بار در Obsidian توسط مشتری خوش شانسی که متوجه چروک شدن بهبود یافته در مقایسه با Pixel Fold و سایر تغییرات شده است، جعبه گشایی می شود.

Pixel 9 Pro Fold برای اولین بار در Obsidian توسط مشتری خوش شانسی که متوجه چروک شدن بهبود یافته در مقایسه با Pixel Fold و سایر تغییرات شده است، جعبه گشایی می شود.

Google Pixel 9 Pro Fold به سرعت موجودی آن تمام شد فقط چند روز پس از اعلام رسمی، با کاهش زمان حمل تا سپتامبر. خوشبختانه، ستاره ها برای یک فرد خوش شانس که با موفقیت واحد خرده فروشی خود را در پایان Obsidian دریافت کرد، هماهنگ شدند. مانند تقریباً همه کسانی که قبل از بقیه ما یک گوشی هوشمند ممتاز و گران قیمت دریافت می‌کنند، یک گالری تصویر در Reddit آپلود شد و پس از آن یک مقایسه عمیق با Pixel Fold انجام شد. در اینجا برخی از تفاوت هایی که بین این دو پرچمدار مشاهده شد، آمده است.

برآمدگی دوربین عقب Pixel 9 Pro Fold مانند انگشت شست دردناک بیرون می‌آید، اما دلیل آن این است که پرچمدار تاشو فوق‌العاده نازک است

کاربر Reddit Ok_Row_3905 تصاویر مختلفی از Pixel 9 Pro Fold را در شبکه اجتماعی منتشر کرد. اولین چیزی که ما متوجه شدیم این بود که دستگاه به مشتری باز شد، این رویکرد متفاوتی است که توسط Google اتخاذ شده است زیرا Pixel Fold اصلی کاملاً باز شد. همانطور که از تصاویر می توانید متوجه شوید، برآمدگی دوربین عقب به طرز مضحکی برجسته است و دلیل آن این است که بقیه قسمت های Pixel 9 Pro Fold فوق العاده نازک هستند. همچنین، اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تک پورت شارژ USB-C به سختی در قسمت بیرونی گوشی قرار می‌گیرد.

مالک جدید Pixel 9 Pro Fold همچنین تصمیم گرفت که با سلف خود Pixel Fold عکسبرداری کند و ببیند گوگل چه تغییراتی در طراحی امسال اعمال کرده است. بلافاصله متوجه شدیم که چین‌ها در هر دو گوشی هوشمند جهان‌ها از هم فاصله دارند، اما با مشاهده از زوایای مختلف، همچنان در Pixel 9 Pro Fold قابل مشاهده است. همچنین کنتراست بزرگی را در نسبت تصویر Pixel 9 Pro Fold مشاهده خواهید کرد که واضح است، زیرا از نظر فیزیکی بزرگتر از Pixel Fold است.

یک مزیت در اینجا این است که برنامه‌ها در هنگام استفاده در تلفن هوشمند تاشو با فاکتور فرم سنتی، مشکلات زیادی را نشان نمی‌دهند. در حالی که مطمئن هستیم که فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، این مقایسه کنار هم نشان می‌دهد که تیم‌های طراحی و مهندسی Google واقعاً منابع و نیروی انسانی زیادی را برای اصلاح Pixel 9 Pro Fold سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به هر حال، با نگاه کردن به دو دستگاهی که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، هیچ کس حدس نمی زد که آنها از یک شرکت هستند.

منبع خبر: Reddit

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل