مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، می گوید فشار ایالات متحده بر پست های Covid-19 “اشتباه” بوده است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، می گوید فشار ایالات متحده بر پست های Covid-19 “اشتباه” بوده است.

او همچنین تاکید کرد که برای تکرار تلاش‌های مالی برای زیرساخت‌های انتخاباتی ایالات متحده برنامه‌ای ندارد [پرونده]
| اعتبار عکس: AP

مدیر عامل متا مارک زاکربرگ معتقد است که فشار دولت ایالات متحده بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود برای از بین بردن برخی موارد بر اساس نامه ای که به کمیته کنگره ایالات متحده ارسال شد، محتوای Covid-19 در سال 2021 “اشتباه” بود و گفت که در آینده در برابر تلاش های مشابه مقاومت خواهد کرد.

در این نامه خطاب به رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا آمده است. جیم جردن و توسط جمهوریخواهان در کمیته آزاد شد، زاکربرگ به تعدادی از مناقشات با محوریت تعدیل محتوا در پلتفرم‌های خود اشاره کرد.

او همچنین تاکید کرد که برای تکرار تلاش‌های مالی برای زیرساخت‌های انتخاباتی ایالات متحده قبل از این کشور برنامه‌ای ندارد. نظرسنجی ریاست جمهوری امسال، کمک هایی که با انتقاد شدید جمهوری خواهان مواجه شد.

تسلیم زاکربرگ به کمیته کمی بیش از دو ماه پس از رقابت شدید انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، با توجه به اطلاعات نادرست گسترده آنلاین در مورد نامزدها رخ می دهد.

در رابطه با همه گیری، بنیانگذار فیس بوک گفت که دولت بایدن در سال 2021 «مکرراً تحت فشار قرار گرفته است. تیم‌های ما ماه‌ها برای سانسور محتوای خاص COVID-19، از جمله طنز و طنز.”

زاکربرگ نوشت: “من معتقدم فشار دولت اشتباه بود و متاسفم که ما بیشتر در مورد آن صحبت نکردیم.”

“من قویا احساس می کنم که نباید استانداردهای محتوای خود را به دلیل فشار هیچ دولتی در هر دو جهت به خطر بیندازیم — و ما آماده ایم در صورت تکرار چنین چیزی به عقب برگردیم.”

جمهوری‌خواهان این نامه را به‌عنوان یک پیروزی تلقی کردند و حساب کمیته قضایی مجلس نمایندگان جمهوری‌خواه در پلتفرم رسانه اجتماعی X، که قبلاً توییتر بود، آن را “پیروزی بزرگ برای آزادی بیان” توصیف کرد.

در ماه‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی و شرکت‌های فناوری را هدف قرار داده است و ادعا می‌کند که آن‌ها دیدگاه‌های محافظه‌کارانه را سرکوب یا سانسور می‌کنند.

زاکربرگ همچنین گفت که تلاش‌های خود را در دوران کووید برای تامین مالی سازمان‌های غیرانتفاعی که برای حمایت از ایالات متحده کار می‌کنند، تکرار نخواهد کرد. زیرساخت های انتخاباتی به دلیل چنین کمک هایی که از سوی جمهوری خواهان حزبی تلقی می شود.

“هدف من این است که بی طرف باشم و نقشی را به این صورت ایفا نکنم — یا حتی به نظر می‌رسد که نقشی را ایفا می‌کند.” او نوشت.

این نامه همچنین بر جنجال‌های مربوط به مدیریت فیس‌بوک با داستانی در مورد پسر جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، هانتر که توسط نیویورک پست منتشر شده بود، اشاره کرد.

>

زاکربرگ گفت که این داستان “به طور موقت تنزل یافته” در حالی که بررسی کنندگان واقعیت فیس بوک احتمال این را که “یک عملیات اطلاعات نادرست بالقوه روسیه” باشد، بررسی کردند.

مدیر عامل متا گفت که در نهایت مشخص شد این داستان غیرواقعی است. بخشی از چنین عملیاتی است و این پلتفرم سیاست خود را تغییر داده است به طوری که پست‌ها در ایالات متحده دیگر تنزل نمی‌یابند در حالی که بررسی‌کنندگان حقایق در مورد آنها تحقیق می‌کنند.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

خروج از نسخه موبایل