مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه فناوری IOTA می تواند امنیت خانه های هوشمند را افزایش دهد و از دستگاه های اینترنت اشیا در برابر حملات سایبری محافظت کند.

مطالعه جدید نشان می دهد که چگونه فناوری IOTA می تواند امنیت خانه های هوشمند را افزایش دهد و از دستگاه های اینترنت اشیا در برابر حملات سایبری محافظت کند.

  • یک مطالعه جدید توسط دانشگاه موصل به جزئیات چگونگی بهبود امنیت خانه‌های هوشمند توسط IOTA برای محافظت از دستگاه‌های اینترنت اشیا (IoT) در برابر حملات سایبری اشاره می‌کند.
  • این مطالعه یک مدل احراز هویت سبک وزن بر اساس IOTA’s Tangle برای سیستم نظارت بر خانه های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا پیشنهاد می کند.

ما در عصر اینترنت اشیا، با بیش از 17 میلیارد دستگاه اینترنت اشیاء امروزی، رقمی که انتظار می رود تا پایان دو برابر شود. دهه با افزایش دستگاه ها، خطری که در کمین مجرمان سایبری وجود دارد نیز افزایش می یابد و طبق یک مطالعه جدید، IOTA بهترین امنیت را برای این بخش ارائه می دهد.

همانطور که دومینیک شاینر موسس آن در مصاحبه در اوایل سال جاری. با این حال، در زمان تأسیس، این شبکه عمدتاً اقتصاد ماشین به ماشین را که توسط اینترنت اشیا فعال شده بود، هدف قرار داد. و با وجود تنوع، همچنان بهترین شبکه برای اینترنت اشیا است.

برتری IOTA با گزارش توسط دو محقق از گروه علوم کامپیوتر دانشگاه موصل در عراق. این دو، سمیرا عباس فاضل و دکتر احمد اس. نوری، اذعان کردند که در حالی که بلاک چین یکپارچگی و امنیت داده فوق العاده را ارائه می دهد، “محدودیت های آن از نظر مقیاس پذیری، توان عملیاتی و ظرفیت ذخیره سازی”، بلاک چین را “گزینه ای نامناسب برای دستگاه هایی با منابع محدود” می کند. در محیط اینترنت اشیا.”

این دو مدل احراز هویت سبک وزن جدیدی را برای سیستم نظارت بر خانه هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا پیشنهاد کردند که مبتنی بر IOTA Tangle است و از فناوری‌های دیگری مانند شناسه‌های غیرمتمرکز و فناوری‌های انبار مستحکم استفاده می‌کند.

IOTA برای اینترنت اشیا

IoT در حال تغییر جهان است و با اجازه دادن به دستگاه‌ها برای برقراری ارتباط مستقل، اتوماسیون و کارایی را ممکن می‌سازد. این امر بر مراقبت های بهداشتی از طریق نظارت از راه دور، شهرهای هوشمند از طریق فرآیندهای مدیریت خودکار، تجربه مصرف کننده از طریق تعاملات شخصی و موارد دیگر تأثیر می گذارد.

با این حال، محققان هشدار می دهند که دستگاه های اینترنت اشیا می توانند هدف بزرگ بعدی هکرها باشند. طبق یک مطالعه توسط بانک جهانی، اروپا و مناطق APAC هر هفته حدود 70 حمله IoT را به ازای هر سازمان تجربه می کنند.

این باعث می شود امنیت حیاتی ترین نیاز برای شبکه های IoT، و به گفته این دو محقق، IOTA ممکن است راه حل باشد.

آنها بر این باورند که فناوری مبتنی بر نمودار غیر چرخه مستقیم آیوتا (DAG) “عملکرد تراکنش را افزایش می دهد، زمان تایید تراکنش را کاهش می دهد، مصرف کنترل را به حداقل می رساند و هزینه های تراکنش را حذف می کند، بنابراین در تنظیمات اینترنت اشیا مناسب تر است.”

یکی از مزایای IOTA تراکنش های بی احساس است. شبکه از کاربر می‌خواهد که دو تراکنش قبلی را به جای پرداخت هزینه تأیید کند، «در نتیجه مشارکت کاربران در حفاظت از شبکه بدون هزینه افزایش می‌یابد».

و سپس مقیاس پذیری وجود دارد، جایی که IOTA با همتایان خود بی نظیر است، و با میلیاردها دستگاه و، به طور بالقوه، تریلیون ها تراکنش روزانه، اینترنت اشیاء تنها می تواند در شبکه ای کار کند که به طور انبوه مقیاس پذیر است.

محققان اظهار داشتند:

علاوه بر این، برخلاف بلاک‌چین‌هایی که بر روی پردازش‌های تک زنجیره‌ای سنتی تثبیت شده‌اند، آیوتا با ساختاری به نام Tangle کار می‌کند که پردازش موازی تراکنش را امکان‌پذیر می‌سازد. این طراحی، توان تولید و مقیاس‌پذیری سیستم را تا حد زیادی افزایش می‌دهد که باعث می‌شود IOTA بتواند تعداد بیشتری از کاربران و تراکنش‌ها را در شبکه خود جای دهد.

IOTA با قیمت 0.1404$ معامله می‌شود که در روز گذشته افت 2.9% را تجربه می‌کند.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل