پرسش و پاسخ Eternal Strands – مدت زمان بازی بین 25 تا 35 ساعت تایید شد

پرسش و پاسخ Eternal Strands – مدت زمان بازی بین 25 تا 35 ساعت تایید شد

اولین قرار Wccftech در Gamescom 2024 با Yellow Brick Games بود، یک استودیوی کانادایی در حال آماده شدن برای انتشار اولین بازی خود، فانتزی اکشن/ماجراجویی Eternal Strands. توسعه‌دهنده تاسیس شد در اواخر سال 2020 توسط Mike Laidlaw، مدیر سابق فرنچایز برای Dragon Age در BioWare. پس از نمایش تریلر جدید در نمایشگاه ایکس‌باکس، امروز یک ویدیوی جدید از گیم‌پلی منتشر شد.

مهمتر از آن، تحریم عملی Gamescom 2024 اکنون به پایان رسیده است. می‌توانید پیش‌نمایش مشتاقانه ما را اینجا؛ از سوی دیگر، این مقاله به گپ ما با مدیر بازی فردریک سنت لورن اختصاص دارد که طول تخمینی بازی را تأیید کرد و در مورد تأکیدات فیزیک طراحی شده بر روی عنوان و موارد دیگر صحبت کرد.

Eternal Strands قرار است در اوایل سال 2025 برای رایانه رایانه، PlayStation 5، و Xbox Series S|X.

می توانید شخصیت اصلی را معرفی کنید؟

فردریک سنت لوران: شما در نقش برین، پیشاهنگ گروهی از صاحبان جادو به نام ویورز بازی می کنید. این کمپ اصلی شماست، جایی که همه همراهان، آهنگر، افسونگر، و نگهبان اطلاعات در آن قرار دارند.

در این مرحله از داستان، شما به تازگی از Enclave عبور کرده اید، مکانی جادویی که 50 سال تعطیل شده است. شما اولین کسی هستید که از آن زمان وارد می‌شوید، و وقتی وارد می‌شوید، همه چیز نیمه ویران شده است و سعی می‌کنید پیدا کنید اینجا چه خبر است.

هدف شما در اینجا این است که یک هیولای حماسی بزرگ را شکست دهید تا تعدادی از رشته های جادویی را برای شما جمع آوری کنید تا فقط آماده شوید و قدرتمندتر شوید.

شما به هیولای بزرگ اشاره کردید. آیا Shadow of the Colossus الهام‌بخش اصلی Eternal Strands بود؟

فردریک سنت لوران: بله، کاملاً. کاملا. همه ما از طرفداران پر و پا قرص آن بوده ایم. ترکیبی از آن، Dragon’s Dogma، و، البته، Zelda به دلیل رنگ‌های زنده، الهام‌بخش دیگری بوده است.

شما هم بر فیزیک تأکید دارید، درست است؟

فردریک سنت لوران: بله، شخصیت ما توسط فیزیک هدایت می شود. تمام صعودهای ما با محدودیت های فیزیکی است. ما با استفاده از تله‌کینزی قدرت‌هایی داریم که باعث می‌شود چیزها حرکت کنند. ما به طور کامل گرما و سرما را در هر پاکت هوا شبیه سازی می کنیم، مانند هر سلول هوای محیط، هر دو متر با دما شبیه سازی می شود. اگر سنگی را گرم کنید، اساساً به پاوربال شما تبدیل می‌شود، و اگر در چمن بیفتد، چمن مشتعل می‌شود و غیره.

این نیز بسیار شبیه به زلدا به نظر می رسد.

فردریک سنت لوران: اینطور است، اما ما نیز با آنها چت کردیم، و کمی فراتر رفتیم، زیرا آنها شیمی خوبی از نظر عنصر به عنصر دارند، اما نمی‌کنند. هوا به خودی خود شبیه سازی نمی شود.

نینتندو سوییچ احتمالاً برای انجام این کار به اندازه کافی قدرتمند نبوده است.

فردریک سنت لوران: بله، شاید این درست باشد. بنابراین، همانطور که گفتم، برین پیشاهنگ است. او یکی بیرون می رود در حالی که بقیه در کمپ اصلی منتظر می مانند. او نوعی جنگجو است، بنابراین می تواند از شمشیر و سپر استفاده کند. شما می توانید بین سه سلاحی که در اختیار دارید، که شامل کمان و شمشیر بزرگ دو دستی نیز می شود، مبادله کنید. هر سلاح یک حمله پایه و سپس یک حمله جایگزین دارد. اگر به این شکل شارژ کنید و بتوانید نگه دارید، می‌توانید از آن عبور کرده و دوباره به یک حمله قوی‌تر بروید.

آیا ترکیب‌های ترکیبی یا چیزهایی مانند آن در Eternal Strands وجود دارد؟

Frederic St-Laurent: ترکیب‌هایی وجود دارد، اما فلسفه ما بیشتر شبیه… این شمشیر و جادو است، اما جادو قوی‌ترین است، بنابراین سلاح‌ها مکمل یکدیگر هستند. همه سلاح ها دارای جادو نیز هستند. اگر این یکی را در اینجا نگه دارید، می بینید که این خوشه های یخ را ایجاد می کند. اگر با این یکی بروید، حباب تله‌کینزی دارد که چیزها را جذب می‌کند. شما همچنین طلسم های آتش را دارید. مراقب باشید در آتش بایستید.

فردریک سنت لوران: آتش خودت به شما هم آسیب می رساند؟

فردریک سنت لوران: اوه بله، این آتش است. در حین ریخته‌گری مقداری مقاومت می‌کنید، اما پس از آن، آتش آتش است و می‌بینید که منتشر می‌شود و می‌سوزد.

می بینم که نفس آتش یخ را آب می کند.

فردریک سنت لوران: بله، دقیقا. اوه این یکی رو فراموش کردم این یک نوع لوله جادویی است. شما می توانید یک شی را در آنجا قرار دهید یا خودتان را نیز پرتاب کنید، یا رگبار مذاب را در آنجا بیندازید. ما بر هم افزایی تاکید می کنیم.

خروج از نسخه موبایل