سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه‌های تاشو و چرخان دوگانه با فرم فاکتور جدید است و امیدوار است اولین کسی باشد که آن را عرضه می‌کند.

سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه‌های تاشو و چرخان دوگانه با فرم فاکتور جدید است و امیدوار است اولین کسی باشد که آن را عرضه می‌کند.

در حالی که کاربران گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 6 و فولد 6 را به خوبی دریافت کرده‌اند، غول فناوری همچنان با پیشروی در این رده، پیشرو در صنعت تاشو باقی مانده است. با معرفی تکرارهای مختلف گهگاهی به تکامل تاشو ادامه می دهد. در حالی که این شرکت نشان خود را با ارائه این فناوری به دیگران نشان داد، گفته می‌شود که روی برخی از طرح‌های نوآورانه جدید کار می‌کند که در بازار نیز تازه خواهند بود، و ممکن است اولین طرحی باشد که آنها را نیز به جلو می‌آورد.

سامسونگ در حال کار بر روی فرم فاکتورهای جدید است و به احتمال زیاد اولین شرکتی خواهد بود که قابلیت چرخش و تاشو دوبل را عرضه می کند

در حالی که Galaxy Unpacked 2024 شامل معرفی برخی محصولات مهم از جمله Galaxy Z Flip 6 و Z Fold 6 بود، سامسونگ همچنان در مورد ارائه نوآوری های بیشتر با توسعه عوامل شکل جدید که قرار است اولین محصولی باشد که به آن عرضه می کند، مصمم است. بازار.

همانطور که توسط PhoneArena گزارش شده است، چانگ یی، مدیر اجرایی سامسونگ، در کنفرانس iMid 2024 در مورد توسعه برخی از دستگاه‌های تاشو جدید با فاکتورهای فرم منحصر به فرد، مانند قابلیت چرخش و تاشو، به اشتراک گذاشت. اگرچه هیچ جدول زمانی برای عرضه این دستگاه ها ارائه نشده است، اما مطمئناً جالب خواهد بود که سامسونگ در طراحی جدید پیشگام شود و نحوه دیده شدن و استفاده از دستگاه های تاشو را اصلاح کند

معاون نمایشگر به اشتراک گذاشت که سامسونگ به شدت روی این فناوری کار می کند تا مطمئن شود صفحه نمایش بزرگتر قابل حمل است و حمل آن آسان است. مدت زیادی است که حتی قبل از Z Fold 6 و Z Flip 6 رونمایی شدند، اما به نظر می رسد با اخبار بیشتری در حال شکل گیری ، انتشار ممکن است دور نباشد.

در حالی که این مفهوم به تنهایی برای سامسونگ جدید نیست، بسیاری از برندهای دیگر مانند Oppo، Huawei و Xiaomi گفته می‌شود که روی فناوری مشابه کار می‌کنند. گزارش ها حاکی از آن است که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو سه گانه است. شایعه شده است که این گوشی با نمایشگری به بزرگی آی‌پد نسل دهم عرضه می‌شود. اگر تا ماه سپتامبر عرضه شود، ممکن است شاهد باشید که دستگاه حتی قبل از سامسونگ عرضه می‌شود و موقعیت آن را به عنوان مبتکر از بین می‌برد.

در حالی که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که نمایشگر غلتشی که Samsung Display آن را به نمایش گذاشته ممکن است در سال 2025 عرضه شود، نمی‌توان با قطعیت گفت زیرا چند سالی است که در حال توسعه بوده است. . طراحی سه تایی برای فرم فاکتور جدیدی که ایجاد می کند امیدوارکننده به نظر می رسد و محوری در دستگاه های تاشو خواهد بود. سامسونگ امیدهای زیادی به یک صفحه نمایش بزرگ می دهد، اما با نزدیک شدن به عرضه گوشی چندتا شده، تعداد بیشتری شکل می گیرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل