Steam به 37.2 میلیون بازیکن همزمان دست یافت و تمام رکوردهای قبلی را شکست

Steam به 37.2 میلیون بازیکن همزمان دست یافت و تمام رکوردهای قبلی را شکست

رکورد بازیکن همزمان Steam دوباره شکسته شد. جدیدترین داده‌ها نشان می‌دهد که این پلتفرم توانسته بیش از 37 میلیون کاربر را در آخر هفته جذب کند و رکورد قبلی 36 میلیون کاربر را بشکند تنظیم پنج ماه پیش. با توجه به هیاهوی صنعت بازی پس از Gamescom 2024 و انتشار بازی مورد انتظار Black Myth: Wukong، تعجبی ندارد که Steam اخیراً چنین فعالیت عظیمی داشته است.

داده‌های جدید SteamDB نشان می‌دهد که این پلتفرم در حال حاضر اوج تعداد بازیکنان همزمان 37.2 میلیون نفر را داشته است و رکورد قبلی خود را شکسته است. . Steam در طی چند روز رشد زیادی در تعداد بازیکنان داشته است و همه ما می‌دانیم که دلیل این امر انتشار اسطوره سیاه: Wukong است که توانسته است تمام رکوردهای صنعت را در مورد عناوین تک نفره بشکند. این بازی اکنون در رتبه دوم پس از PUBG از نظر اوج کاربران همزمان قرار دارد.

اخیراً گزارش دادیم که چگونه افسانه سیاه: ووکونگ 10 میلیون نسخه فقط در سه روز فروخته شد و به 2.3 میلیون بازیکن همزمان در Steam دست یافت، آن هم در یک بازه زمانی بسیار کوتاه. برای کسانی که نمی‌دانند چرا Black Myth: Wukong چنین موفقیت بزرگی دارد، داستان‌سرایی غنی، تصاویری خیره‌کننده و برداشت منحصربه‌فرد از فرمول اکشن RPG توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

وابستگی نزدیک این عنوان به فرهنگ‌ها و سنت‌های چینی یکی از دلایل اصلی وجود تعداد زیادی بازیکن از چین است که تقریباً 80٪ از کل کاربران را تشکیل می‌دهند. این عنوان همچنین از انتظارات خود فراتر رفته است و در هنگام راه اندازی تبلیغات گسترده ای دریافت کرده است، به همین دلیل است که موفقیت زیادی در بازار کسب کرده است.

از آنجایی که اولین آخر هفته فیلم Black Myth: Wukong بود، انتظار داشتیم رکوردها شکسته شود. با حرکت به سمت آینده، مطمئناً این عنوان به عنوان یکی از موفق ترین ها در این صنعت به یادگار خواهد ماند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل