آیا XRP ریپل قرار است از پروژه مرموز جدید DeFi ترامپ سود ببرد؟

آیا XRP ریپل قرار است از پروژه مرموز جدید DeFi ترامپ سود ببرد؟

  • دونالد ترامپ یک پروژه رمزنگاری مرموز جدید به نام The DeFiant Ones راه اندازی کرده است که برخی می گویند پروژه DeFi او برای تقویت مشارکت مالی است.
  • XRP می‌تواند یکی از شبکه‌هایی باشد که زیربنای سرمایه‌گذاری DeFi ترامپ در نظر گرفته می‌شود، و مدیران ارشد ریپل قبلاً در این مورد با دولت ترامپ صحبت کرده‌اند.

دونالد ترامپ یک بمب رمزنگاری دیگر را رها کرده است. این بار، او یک سرمایه گذاری DeFi را که می تواند یکی از پروژه های مهم شمول مالی او باشد، به اشتراک گذاشت، و جامعه XRP بر این باور است که شبکه یکی از نامزدهای احتمالی برای حمایت از پروژه است.

ترامپ، نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه برای انتخابات امسال، این پروژه را در Truth Social، پلت فرم رسانه اجتماعی شرکتش که جایگزینی برای X و فیس بوک ارائه می دهد، به اشتراک گذاشت. او خاطرنشان کرد که برای دهه ها، آمریکایی ها “توسط بانک های بزرگ و نخبگان مالی تحت فشار قرار گرفته اند.”

او از حامیان خود خواست تا “با هم موضع بگیرند.”

به شیوه مشخص ترامپ، این پست در جزئیات پروژه او کم بود، مانند بیشتر وعده های او به دنیای رمزارز در سال جاری. اما حاوی پیوندی به گروه تلگرام بود که اکنون بیش از 44000 عضو دارد.

این گروه خود را به عنوان “تنها کانال رسمی تلگرام برای پروژه ترامپ دفای!” در یک پست جمعه در این گروه، این تیم انتقاد ترامپ از امور مالی سنتی را که به گفته او سیستم را علیه آمریکایی ها تقلب کرده است، مورد بررسی قرار داد.

“آنها مردم را می بندند، به آنها وام نمی دهند، آنها را در کاغذبازی غرق می کنند و با هزینه های قانونی و پردازش آنها را می کشند. این بانک‌ها و نخبگانی که آنها را اداره می‌کنند می‌خواهند کنترل مطلق داشته باشند، اما این اکنون به پایان می‌رسد.

با این حال، علیرغم اینکه TradFi را شیطانی جلوه می دهد، شایان ذکر است که ترامپ دارای سهام در JPMorgan Chase & Co، بزرگترین بانک در ایالات متحده است. رئیس جمهور سابق حتی در مصاحبه با بلومبرگ ادعا کرد که جیمی دیمون، مدیر عامل JPMorgan را در نظر خواهد گرفت. نقش وزیر خزانه داری (اگرچه بعداً آن را انکار کرد).

The DeFiant Ones اضافه می کند:

ما با بازگرداندن قدرت در دستان شما، دوباره امور مالی را عالی می کنیم. این پلت فرم جدید DeFi واسطه های فاسد، گران قیمت و ناکارآمد را از بین می برد. دیگر هیچ بوروکراتی در مورد سرنوشت شما تصمیم نمی گیرد. زمان آن فرا رسیده است که یک سیستم ناعادلانه و کهنه را مدرن کنیم و به همه فرصت هایی بدهیم که نخبگان احتکار کرده اند. به ما بپیوندید و بیایید امور مالی را دوباره برای مردم کار کنیم.

آیا XRP می‌تواند نقشی در تعهد دیفای ترامپ؟ خوب، XRP Ledger به طور فزاینده ای به یک اکوسیستم DeFi قدرتمند تبدیل شده است. اواخر امسال، Ripple یک استیبل کوین راه‌اندازی می‌کند که می‌تواند میلیاردها نقدینگی جذب کند و آن را حتی برای یک پلتفرم ملی DeFi مناسب‌تر می‌کند.

یکی از بزرگترین مزیت‌های XRPL نسبت به رقبایی مانند اتریوم، هزینه‌ها است. برای اینکه یک پلتفرم DeFi برای افرادی که از نظر مالی به حاشیه رانده شده اند در دسترس باشد، هزینه های آن باید بسیار پایین باشد، که اتریوم علیرغم اینکه بزرگترین بازیکن در این فضا است و حتی به اثبات سهام روی آورده است، هنوز بر آن مسلط نشده است.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل