شیبا اینو به اوج مارس می رسد؟ مدل جدید دستاوردهای احتمالی را نشان می دهد

شیبا اینو به اوج مارس می رسد؟ مدل جدید دستاوردهای احتمالی را نشان می دهد

Bijie.com گزارش داد:

    قیمت SHIB در هفته گذشته دو رقمی شد. با این حال، برخی از اندیکاتورها روی میم کوین نزولی شده اند.

بازار ارزهای دیجیتال هفته گذشته صعودی باقی ماند و چندین ارز رمزنگاری شده از جمله Shiba Inu [SHIB] سودهای زیادی را ثبت کردند. در نتیجه، دومین میم کوین بزرگ جهان توانست از الگوی صعودی خارج شود که حاکی از افزایش قیمت بیشتر در روزهای آینده است.

شکست صعودی شیبا اینو

طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت Shiba Inu در هفت روز گذشته بیش از 13 درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، memecoin با قیمت 0.00001514 دلار معامله می شود و دارای ارزش بازار بیش از 8.9 میلیارد دلار است که سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ را به خود اختصاص می دهد.

در حالی که این اتفاق می افتد، تحلیلگر محبوب ارزهای رمزنگاری شده World Of Charts اخیراً توییتی منتشر کرده است که یک پیشرفت جالب را نشان می دهد.

طبق این توییت، یک الگوی گوه سقوط صعودی در نمودار SHIB ظاهر شده است. الگوی صعودی برای اولین بار در ماه مارس ظاهر شد و از آن زمان تا کنون تثبیت شده است، قبل از اینکه در 24 آگوست ظاهر شود.

شکست اخیر در بالای خط نزولی گوه حکایت از افزایش بیشتر قیمت دارد، که می‌تواند باعث شود SHIB در هفته‌های آینده اوج‌های ماه مارس خود را دوباره آزمایش کند.

با این حال، قیمت SHIB در 24 ساعت گذشته نزولی شده است. ارزش SHIB 0.3 درصد کاهش یافت.

به این ترتیب، AMBCrypto قصد دارد نگاهی دقیق‌تر به وضعیت میم کوین بیندازد تا ببیند چقدر احتمال دارد SHIB شتاب صعودی را به دست آورد.

از SHIB چه انتظاری باید داشت

تجزیه و تحلیل ما از داده‌های Santiment نشان می‌دهد که بازیگران بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال به طور فعال در حال معامله با Shiba Inu هستند. این از افزایش تعداد معاملات نهنگ آن مشهود است.

علاوه بر این، عرضه memecoin های نگهداری شده توسط نهنگ ها نیز اندکی افزایش یافته است، که نشان می دهد نهنگ ها به SHIB اعتماد دارند زیرا انتظار دارند قیمت افزایش یابد.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل AMBCrypto از داده های Glassnode نیز به یک شاخص صعودی اشاره می کند. ما متوجه شدیم که نسبت NVT SHIB در حال کاهش است.

هر زمان که شاخص کاهش می یابد، نشان می دهد که دارایی کمتر از ارزش گذاری شده است، که به معنای افزایش قیمت است. با این حال، در زمان انتشار، این اندیکاتور در حال افزایش شتاب صعودی بود.

قیمت Shiba Inu به باندهای بولینگر بالایی رسیده است که معمولاً منجر به اصلاح قیمت می شود. علاوه بر این، جریان صندوق Chaikin (CMF) SHIB نیز به طور قابل توجهی کاهش یافت و بیشتر به قیمت پایین‌تر اشاره کرد.

با وجود این، MACD همچنان به نفع خریداران است زیرا تسلط صعودی را در بازار نشان می دهد.


آیا نمونه کار شما سبز است؟ مشاهده SHIB Profit Calculator


در حالی که چشم انداز کوتاه مدت SHIB تا حدودی نامشخص به نظر می رسد، نماد BONE ShibaSwap [BONE] اکوسیستم نزولی شده است. قیمت سکه در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش یافته است.

در زمان انتشار، قیمت معاملات آن 0.4419 دلار آمریکا بود که ارزش بازار آن بیش از 101 میلیون دلار آمریکا بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل