سناتورها برای ممنوعیت ماشین های فروش گلوله در فروشگاه های مواد غذایی تلاش می کنند

سناتورها برای ممنوعیت ماشین های فروش گلوله در فروشگاه های مواد غذایی تلاش می کنند

Bijie.com گزارش داد:

برخی فروشگاه‌های مواد غذایی اخیراً دستگاه‌های فروش گلوله نصب کرده‌اند، و سناتورها نگران هستند که این دستگاه‌ها ممنوع شود. این ماشین ها در چندین ایالت ایالات متحده مانند آلاباما، تگزاس، اوکلاهما و کلرادو و سایر ایالت ها کار می کنند. این به مشتریان این امکان را می دهد که هنگام خرید سایر مواد غذایی گلوله بخرند.

گلوله ها را می توان در انواع اسلحه ها و سلاح ها از جمله تپانچه، تفنگ و تفنگ ساچمه ای استفاده کرد. شرکت آمریکایی Rounds آنها را برای تشخیص چهره هویت و سن با استفاده از هوش مصنوعی به بازار می آورد. این نوآوری خریداران را قادر می سازد از طریق اسکن صورت به مهمات دست یابند. با این حال، مردم و دولت ها به طور فزاینده ای نگران خطرات و مسائل قانونی مرتبط با استفاده از این دستگاه ها هستند.

قانون‌گذاران اثربخشی تأیید سن بیومتریک را زیر سؤال می‌برند

اخیراً، سناتورهای ادوارد مارکی و الیزابت وارن به استیون دتلباخ، مدیر دفتر الکل، تنباکو، سلاح گرم و مواد منفجره خطاب کردند که این نگرانی ها در نامه ای مطرح شد. سناتورها خطرات چنین ماشین‌هایی را به‌ویژه در زمینه خشونت‌های اسلحه موجود در ایالات متحده برجسته کردند.

این نامه نگرانی‌هایی را در مورد دقت فناوری تشخیص چهره مورد استفاده در این ماشین‌های فروش خودکار ایجاد می‌کند. اگرچه این فناوری برای بررسی هویت و سن خریدار طراحی شده بود، اما به عنوان ناکارآمد توصیف شد. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که تشخیص چهره غیرقابل اعتماد است و می‌تواند نتایج اشتباهی به‌ویژه در مورد افراد رنگین پوست ایجاد کند.

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۹ توسط موسسه ملی استاندارد و فناوری انجام شد، فناوری تشخیص چهره تجاری چندان دقیق نیست و در افراد سیاه‌پوست و آسیایی عملکرد بدتری دارد. یافته‌ها در مورد توانایی این فناوری برای اطمینان از خرید مهمات فقط توسط افراد مناسب تردید ایجاد می‌کند.

سناتورها همچنین ادعا کردند که این ماشین‌ها همچنین می‌توانند برای افرادی که اهداف مشکوک دارند، از جمله کسانی که ممکن است به دیگران آسیب برسانند، برای به دست آوردن مهمات آسان‌تر کنند. آنها از ATF خواستند تا طبق قانون فدرال برای ممنوع کردن ماشین‌ها از سوپرمارکت‌ها و سایر فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس عموم اقدام کند.

برنامه‌های گسترش دورهای آمریکایی

با این حال، American Rounds به افزایش تعداد کیوسک های توزیع گلوله در سراسر کشور ادامه می دهد. بر اساس گزارش های خبری، این شرکت قصد دارد این ماشین ها را در کالیفرنیا و سایر بخش های غرب ایالات متحده راه اندازی کند. این گسترش در زمانی اتفاق می افتد که استفاده از فناوری بیومتریک در صنایع مختلف تحت نظارت بیشتری قرار گرفته است.

تشخیص چهره و بیومتریک در زمینه های مختلف برای تأیید هویت افراد استفاده می شود. این فناوری در حال حاضر در فرودگاه ها، خدمات قطار و سیستم های پرداخت برای افزایش سرعت و امنیت استفاده می شود. با این حال، برخی از مسائل فنی و نگرانی وجود دارد.

در بریتانیا، پس از اینکه سیستم به دروغ او را به دزدی متهم کرد، با استفاده از نرم‌افزار تشخیص چهره از ورود زنی به فروشگاه خودداری شد. بنابراین چنین مواردی تردیدهایی را در مورد اثربخشی سیستم های بیومتریک در عملیات های حساس مانند فروش مهمات ایجاد می کند.

متخصصان امنیت سایبری همچنین نگران هستند که داده‌های بیومتریک در برابر تهدیدات سایبری بسیار آسیب‌پذیر باشند. افزایش استفاده از دیپ فیک های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، استفاده نادرست از فناوری تشخیص چهره را نگران کننده تر می کند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل