چرا BNB می تواند سقوط کند – 461 دلار می تواند هدف باشد!

چرا BNB می تواند سقوط کند – 461 دلار می تواند هدف باشد!

Bijie.com گزارش داد:

    احساسات بازار پیرامون BNB در چند روز گذشته نزولی شده است. بیشتر اندیکاتورها نیز روی سکه نزولی هستند.

گاوها در هفته گذشته بر بازار ارزهای دیجیتال تسلط داشتند و اجازه دادند قیمت ها در چندین ارز دیجیتال افزایش یابد.

با این حال، به نظر می رسد که با چشمک زدن سیگنال فروش در نمودار BNB، همه چیز در حال تغییر است. بیایید نگاهی به وضعیت سکه بیندازیم تا ایده بهتری در مورد انتظارات این هفته داشته باشیم.

آیا قیمت BNB سقوط خواهد کرد؟

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که قیمت سکه در هفت روز گذشته بیش از 6 درصد افزایش یافته است. اما 24 ساعت گذشته نزولی بود زیرا نمودار سکه قرمز شد.

در زمان نگارش این مقاله، BNB با قیمت 577.01 دلار معامله می شود و دارای ارزش بازار بیش از 84.2 میلیارد دلار است که آن را به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می کند. افت قیمت اخیر انتظار می رفت.

تحلیل AMBCrypto از داده‌های Santiment نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در چند روز گذشته اعتماد خود را به BNB از دست داده‌اند، که در کاهش احساسات وزنی آن مشهود است. حجم اجتماعی آن نیز کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش محبوبیت آن است.

در همین حال، علی، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، توییتی منتشر کرد که نشان می‌داد کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت. طبق این توییت، توالی TD BNB یک سیگنال فروش را نشان می‌دهد.

بنابراین AMBCrypto کمی عمیق‌تر شد تا دریابد قیمت سکه ممکن است در این هفته کجا کاهش یابد.

به وضعیت BNB نگاه دقیق تری بیندازید

تحقیقات AMBCrypto در مورد شاخص ترس و طمع سکه نشان می‌دهد که در زمان انتشار، قرائت این اندیکاتور 61 درصد است، به این معنی که بازار در مرحله “طمع” است.

هرگاه اندیکاتور به این سطح برسد، نشان دهنده احتمال بالای اصلاح قیمت است.

علاوه بر این، داده های Coinglass به سیگنال نزولی دیگری اشاره می کنند. بر اساس مشاهدات ما، نسبت بلند/کوتاه BNB به شدت کاهش یافته است. این به این معنی است که موقعیت های فروش در بازار بیشتر از موقعیت های خرید است که نشان دهنده افزایش احساسات نزولی پیرامون سکه است.

داده‌های Hyblock Capital نشان می‌دهد که دلتای نهنگ به خرده‌فروشی BB از 61 به 19 کاهش یافته است، که نشان می‌دهد نهنگ‌ها کمتر در بازار قرار دارند.

اول، محدوده متریک از 100- تا 100 است که 0 دقیقاً همان موقعیت نهنگ و خرده فروشی را نشان می دهد.


واقع بینانه یا نه، در اینجا ارزش بازار بیت کوین BNB آمده است


بنابراین، نمودار روزانه سکه را ارزیابی کردیم. ما متوجه شدیم که BNB مقاومت 602.3 دلار را رد می کند.

جریان صندوق Chaikin (CMF) آن کاهش یافت، که نشان می‌دهد قیمت‌ها در روزهای آینده به کاهش خود ادامه خواهند داد. اگر این اتفاق بیفتد، دیدن سقوط سکه به 461 دلار تعجب آور نخواهد بود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل