کاردانو هارد فورک برنامه ریزی شده برای هفته آینده: آنچه دارندگان ADA باید در مورد این انتقال و افزایش قیمت احتمالی بدانند

کاردانو هارد فورک برنامه ریزی شده برای هفته آینده: آنچه دارندگان ADA باید در مورد این انتقال و افزایش قیمت احتمالی بدانند

  • هارد فورک چانگ برای کاردانو قرار است در 27 آگوست راه اندازی شود. Intersect تأیید کرده است که 80 درصد از اپراتورهای استخر سهام آماده هستند.
  • این ارتقا، کنترل بلاک چین را از IOG به دارندگان ADA تغییر می‌دهد و دوران حکومت غیرمتمرکز ولتر را آغاز می‌کند.

شبکه Cardano با هارد فورک آتی Chang که برای 27 آگوست برنامه ریزی شده است، آماده ارتقاء قابل توجهی است. هدف این ارتقاء بزرگ انتقال قدرت بلاک چین از شرکت توسعه دهنده آن است، IOG، به دارندگان ADA ، بنابراین مرحله جدیدی از حکمرانی DA به نام ولتر معرفی می شود. 

در یک توییت اخیر، Intersect، یک سازمان کلیدی در اکوسیستم کاردانو، اشاره کرد. که این راه‌اندازی برنامه‌ریزی‌شده در راستای بررسی پیشرفت و بازخورد جامعه است.

این ارتقا با پشتیبانی قابل توجهی از سوی اپراتورهای Stake Pool (SPOs)، با 80% آمادگی سیگنالینگ با نصب جدیدترین نرم‌افزار اعتبارسنجی Cardano Node 9. 1. 0، یک نیاز کلیدی برای هارد فورک Chang مواجه شده است. . Intersect بر این دستاورد تأکید کرد و اظهار داشت که معیارهای نقدینگی مبادله خوب است و DApp های برتر آمادگی خوبی را گزارش کرده اند. 

گروه کاری چانگ هارد فورک طرح اقدام پیش از فورک را تشریح می کند

این سازمان از همه ذینفعان خواست تا اطمینان حاصل کنند که برای ارتقاء آماده هستند و اشاره کرد که هرگونه شکست در ارتقاء باید گزارش شود. کارگروه هارد فورک چانگ یک طرح گام به گام ارائه کرده است اقدامات حاکمیتی و امضاهایی که باید قبل از هارد فورک که چهار روز قبل از رویداد شروع می‌شود، گرفته شود. 

هارد فورک چانگ را می توان به عنوان یک پیشرفت بزرگ در تلاش برای سازمان مستقل غیرمتمرکز در شبکه کاردانو در نظر گرفت. ارتقا IOG را از مسئولیت حاکمیت بلاک چین، و این به دارندگان ADA منتقل خواهد شد، که در موقعیتی قرار خواهند گرفت که در رشد شبکه شرکت کنند.

این انتقال نشانه آغاز دوران ولتر است که بر بهبود توانایی کنترل غیرمتمرکز در اکوسیستم کاردانو متمرکز است. فاز اول Voltaire CIP 1694 خواهد بود، که یک پیشنهاد حاکمیتی است که دارندگان ADA را قادر می‌سازد در مورد موضوعات و ویژگی‌های مهمی که برای شبکه مفید هستند رأی دهند. انتظار می رود این مرحله جامعه را قادر می سازد و آن را تشویق می کند تا در جهت آینده بلاک چین درگیر شود. 

مرحله دوم Voltaire شامل ویژگی های جدیدی مانند رای دادن به نمایندگی و امکان برداشت وجه از گنج خواهد بود. این ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کند تا پروژه‌هایی را در اکوسیستم ADA پیشنهاد و تأمین مالی کنند، که تمرکززدایی را گسترش داده و ابتکارات جدید را ترویج می‌کند. 

قیمت ADA به هارد فورک آینده چانگ پاسخ می دهد

همانطور که شبکه Cardano برای هارد فورک چانگ آماده می شود، توجه به تأثیر بالقوه بر قیمت ADA معطوف شده است. این ارز دیجیتال که در حال حاضر با 0.39 دلار معامله می شود، طی 24 ساعت گذشته 3% افزایش داشته است. با این حال، ADA به طور قابل توجهی پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی 3.09 دلار است که در سپتامبر 2021 ثبت شد.

 

به‌روزرسانی‌های قبلی که شامل Vasil و Alonzo می‌شوند، در گذشته قیمت ADA را افزایش داده‌اند و ممکن است این مورد نیز مشابه باشد. هارد فورک آینده چانگ می تواند محرک مشابهی باشد، زیرا ممکن است منجر به افزایش قیمت شود زیرا سرمایه گذاران منتظر فرصت های ارائه شده توسط حکومت غیرمتمرکز و افزایش مشارکت جامعه هستند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل