افزایش 18 درصدی: تحلیلگران می گویند دستاوردهای بیشتری در راه است!

افزایش 18 درصدی: تحلیلگران می گویند دستاوردهای بیشتری در راه است!

Bijie.com گزارش داد:

    افزایش حجم اوراق بهادار 17.7 درصد، افزایش قیمت 18.77 درصد یک تحلیلگر انتظار دارد حجم به 0.000027 دلار افزایش یابد.

BONK، پنجمین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، نوسان قیمت قابل توجهی را در هفت روز گذشته تجربه کرده است.

در زمان انتشار، memecoin در نمودارها با قیمت 0.00002126 دلار معامله می شود. این نشان دهنده افزایش 3.29 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است.

قبل از این اقدام قیمت، با این حال، memecoin کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و به پایین ترین سطح $0.00001552 سقوط کرد.

اگرچه Bonk پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما نسبتاً کمتر از بالاترین قیمت اخیر خود یعنی $0.00003391 باقی مانده است. بنابراین، سوال اصلی برای تحلیلگران کلیدی این است که آیا میم کوین افزایش بیشتری خواهد داشت یا خیر.

طبق گفته Manofbitcoin، تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال، Bonk از اولین موج چرخه الیوت خارج شده است.

احساسات بازار

در تحلیل خود، Manofbitcoin فرض کرد که وقتی memecoin به موج سوم خود برسد، به $0.000027 خواهد رسید.

موج سوم قابل توجه است زیرا منجر به قوی ترین و سریع ترین افزایش قیمت می شود.

بنابراین، طبق تجزیه و تحلیل، Bonk به موج 3/5 می رسد و به 0.0027 دلار می رسد که آخرین بار در ژوئن ثبت شده است.

نمودار قیمت Bonk چه چیزی را نشان می دهد

شایان ذکر است که تحلیل Manofbicoin نشان می‌دهد که Bonk برای بازپس‌گیری پایین‌ترین سطح ماه ژوئن رشد متوسطی خواهد داشت. با این حال، تعیین اینکه عملکرد قیمت فعلی به چه معناست مهم است.

اولاً، Bonk در هفت روز گذشته با افزایش 18.77 درصدی در نمودار هفتگی، سود قابل توجهی را تجربه کرده است.

به طور مشابه، حجم معاملات memecoin با 17.71 درصد افزایش به 225 میلیون دلار رسید. در همین مدت، ارزش بازار Bonk با 3.35 درصد افزایش به 1.48 میلیارد دلار رسید. این نشان دهنده افزایش شدید کوین های میم در چند هفته گذشته است.

با نگاهی بیشتر، خط آرون نشان می‌دهد که اقدام اخیر قیمت منجر به افزایش بیشتر از کاهش قیمت شده است. از این رو، منجر به یک حرکت صعودی قوی می شود.

تا زمان انتشار، آرون 92.8 درصد افزایش یافته است که بالاتر از کاهش 57.14 درصدی آرون است.

علاوه بر این، طبق داده های Coinglass، علاقه باز Bonk در هفت روز گذشته افزایش یافته است. در 24 ساعت گذشته، سود باز از 7.82 میلیون دلار به 8.72 میلیون دلار افزایش یافت.

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حالی که موقعیت‌های موجود را در اختیار دارند، موقعیت‌های جدیدی را باز می‌کنند. این یک احساس مثبت در بازار است.

تحلیل ما از پیش‌بینی‌های بازار بیشتر از احساسات فعلی بازار پشتیبانی می‌کند. بر اساس داده های پیش بینی شده، Bonk در اکثر شاخص ها از احساسات مثبت بازار برخوردار است.


واقع بینانه یا نه، در اینجا ارزش بازار BONK بر حسب BTC است


داده‌ها نشان می‌دهند که احساسات جمعیت در 0.0762 مثبت است و امتیاز Buzz 1.31 است. این بدان معنی است که میم کوین ها در بین سرمایه گذاران بسیار محبوب هستند.

بنابراین، اگر شرایط فعلی بازار بدون تغییر باقی بماند، Bonk یک حرکت قیمت به سمت شمال را تجربه خواهد کرد. شکست کانال نزولی باعث تقویت memecoin در تلاش برای شکستن مقاومت 0.000025 دلاری می شود.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل