رویکرد زنجیره کامل برای آینده اتریوم بسیار مهم است: یکی از بنیانگذاران Orbiter

رویکرد زنجیره کامل برای آینده اتریوم بسیار مهم است: یکی از بنیانگذاران Orbiter

Bijie.com گزارش داد:

Iris Cheung، یکی از بنیانگذاران Orbiter Finance، گفت که توسعه زیرساخت های زنجیره کامل ممکن است تأثیر قابل توجهی بر اکوسیستم اتریوم داشته باشد و به طور بالقوه پویایی رقابتی بین مجموعه ها را تغییر دهد. ، تغییر شکل آینده مالی غیرمتمرکز.

در مصاحبه با Decrypt، Cheung چالش‌هایی را که رویکرد مقیاس‌بندی جمع‌آوری محور کنونی اتریوم در ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه با آن مواجه است، برجسته کرد و گفت که تنوع انواع و پروتکل‌ها پیچیدگی کاربر را افزایش می‌دهد. این امر درک آن را نسبت به استفاده از یک سیستم تک لایه سخت تر می کند.

رول آپ ها را به عنوان خطوط بزرگراه در نظر بگیرید. اگر خط Arbitrum شلوغ باشد، نمی توانید به سادگی خط را تغییر دهید؛ اضافه کردن رول آپ های بیشتر باعث بهبود قابل توجه اتر نمی شود. اندازه کارگاه ”

او توضیح داد: “برای دستیابی به آینده ای مقیاس پذیرتر، ما نیاز به ایجاد زیرساخت هایی داریم که بتواند تراکنش های متقابل را به صورت موازی پردازش کند و از اتمی بودن تراکنش های زنجیره ای به حداقل برسد. یا عدم تعامل با لایه 1.”

برای حل این مشکلات، Orbiter Finance در حال توسعه یک زیرساخت زنجیره کامل برای ایجاد هماهنگی تجمع موثر است. این زیرساخت شامل اجزایی مانند سیستم آدرس کیف پول با زنجیره کامل، رله های تجمیع متقابل و لایه تجمع نقدینگی است.

اوایل این هفته، Orbiter Finance اعلام کرد که درآمد سالانه پروتکل پل زنجیره‌ای متقاطع آن از 20000 ETH، تقریباً 55 میلیون دلار فراتر رفته است و پل Orbiter بیش از 24 میلیون تراکنش را تسهیل می‌کند. بیش از 16 میلیارد دلار

طبق داده های DeFi Llama، حجم معاملات 24 ساعته Orbiter Finance 13.34 میلیون دلار است. ژانگ گفت که رویکرد زنجیره کامل می تواند پویایی رقابت را برای ارزش کل قفل شده (TVL) در تجمیع فعلی تغییر دهد.

رقابت TVL کاهش می یابد زیرا راه حل های لایه دوم اتریوم بر ارائه نقدینگی و خدمات در یک محیط متصل تر تمرکز می کنند.

ژانگ گفت این تغییر می تواند منجر به یک اکوسیستم مشارکتی تر شود که در آن تجمیع ادغام های موفق با راه حل های زنجیره کامل به کاربران مزیت های رقابتی بیشتری را از طریق نقدینگی خوب و هزینه های تراکنش پایین تر ارائه می دهد. .

بنابراین، کاربران محصولاتی را ترجیح می دهند که بهترین تجربه زنجیره ای را ارائه می دهند.

Zhang توضیح داد: «بعد از ایجاد زیرساخت زنجیره کامل، بعید است کاربران احساس کنند که در حال انجام تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل هستند.» “این به این دلیل است که قراردادهای هوشمندی که آنها با آنها در تعامل هستند ماهیت زنجیره ای گسترده ای دارند.”

این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی غیرمتمرکز کردن سیستم Maker خود برای اعطای دسترسی به ارائه دهندگان نقدینگی شخص ثالث، مطابق با اخلاق عدم تمرکز است.

این اقدام به دنبال سرمایه‌گذاری OKX Ventures در اوایل سال جاری برای اطمینان از رشد غیرمتمرکز راه‌حل‌های لایه 2 و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اکوسیستم صورت می‌گیرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل