ماشین مجازی Filecoin اکوسیستم و پشتیبانی توسعه دهندگان را تقویت می کند

ماشین مجازی Filecoin اکوسیستم و پشتیبانی توسعه دهندگان را تقویت می کند

  • FVM اکوسیستم Filecoin را بهبود می‌بخشد، از DeFi، NFT و dApps با قابلیت‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.
  • کتابخانه Democracy بیش از یک پتابایت داده را با موفقیت در شبکه Filecoin آپلود کرده است.

ماشین مجازی Filecoin (FVM) به سرعت اکوسیستم Filecoin را متحول می کند و به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا قراردادهای هوشمند بسازند و اجرا کنند و در نتیجه شبکه را پویاتر و غیرمتمرکزتر می کند.

FVM از انواع زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله Solidity پشتیبانی می‌کند و به توسعه‌دهندگان اتریوم اجازه می‌دهد به سادگی به Filecoin منتقل شوند و در آنجا قراردادهای هوشمند بسازند.

سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM) تضمین می‌کند که Filecoin و Ethereum به طور یکپارچه با هم ارتباط برقرار می‌کنند و امکان تبادل داده و ادغام بین دو شبکه را فراهم می‌کند.

FVM راه را برای dAppهای نوآورانه هموار می کند و اکوسیستم Filecoin را گسترش می دهد 

FVM توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) را با تمرکز بر مدیریت کارآمد داده‌ها، با بهره‌برداری از ظرفیت ذخیره‌سازی غیرمتمرکز Filecoin، امکان‌پذیر می‌سازد. انتظار می رود این ویژگی وسعت Filecoin< /a> اکوسیستم، پتانسیل جدیدی را برای راه‌حل‌های DeFi، NFT و سایر برنامه‌های منحصربه‌فرد فراهم می‌کند.

بنیاد Filecoin و جامعه توسعه دهندگان حمایت قابل توجهی از FVM اعلام کرده اند و پروژه ها و برنامه های مختلفی را برای کمک به توسعه دهندگان در استفاده از این فناوری آغاز کرده اند.

علاوه بر این دستاوردها، پیشرفت‌های اخیر اهمیت رو به رشد اکوسیستم را نشان می‌دهد. طبق CoinMarketCap، قیمت فعلی FIL در حدود4.18 دلار است که در 24 ساعت گذشته 1.06٪ کاهش یافته است.

با وجود این، CNF گزارش کرده است< /a> در مورد پذیرش رسمی مگنا در اکوسیستم Filecoin. Magna به دنبال خودکارسازی تخصیص رمز، مدیریت تاریخ های بازگشایی و ساده سازی ادعاهای جامعه است و در نتیجه ارزش فوق العاده ای به اکوسیستم اضافه می کند.

علاوه بر این، بنیاد Filecoin اعلام کرده است که کتابخانه دموکراسی، یک ابتکار بایگانی اینترنتی، بیش از یک پتابایت مطلب را با موفقیت در شبکه Filecoin آپلود کرده است. این نتیجه قدرت قابلیت‌های ذخیره‌سازی Filecoin را نشان می‌دهد و موقعیت آن را به عنوان یک گزینه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز برتر تثبیت می‌کند.

FVM همچنین با ترکیب ویژگی‌های امنیتی شناخته‌شده شبکه، بر امنیت تأکید می‌کند و یک لایه ایمنی اضافی برای قراردادهای هوشمندی که بر روی آن کار می‌کنند ارائه می‌کند. با تمرکز بر مقیاس‌پذیری و کارایی، FVM اطمینان می‌دهد که قراردادهای هوشمند ممکن است به طور مؤثر اجرا شوند و در عین حال از زیرساخت‌های شبکه موجود Filecoin استفاده شود.

پیشرفت‌های اخیر و حمایت قوی جامعه نشان می‌دهد که اکوسیستم برای گسترش بیشتر آماده است و FVM نقش مهمی در پیشرفت آن ایفا می‌کند.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل