آیا سولانا می تواند مقاومت را بشکند؟ تحلیلگران رشد 33 درصدی را پیش بینی می کنند

آیا سولانا می تواند مقاومت را بشکند؟ تحلیلگران رشد 33 درصدی را پیش بینی می کنند

  • یک تحلیلگر پیش بینی می کند که الگوی آدم و حوا سولانا می تواند منجر به افزایش 33 درصدی به سمت 220 دلار شود.
  • نگرانی های نظارتی SEC شانس تایید ETF سولانا را در ایالات متحده محدود می کند، اما برزیل همچنان مطلوب است.

در یک توئیت، علی چارت، تحلیلگر معروف زنجیره ای، پیش بینی جسورانه ای را برای سولانا به اشتراک گذاشت ( SOL). طبق نموداری که او به اشتراک گذاشت، به نظر می رسد سولانا در حال شکل دادن به الگوی آدم و حوا است، که یک الگوی نمودار صعودی است که می تواند نشان دهنده افزایش قابل توجه قیمت باشد.

تاب آوری سولانا (SOL) ممکن است آن را به 33 درصد افزایش دهد 

علی اظهار داشت که اگر SOL با موفقیت از سطح مقاومت حیاتی 164 دلار عبور کند، قیمت کریپتو ممکن است تا حدود 33 درصد افزایش یابد و به 220 دلار برسد. این پیش‌بینی توجه صنعت ارزهای دیجیتال را برانگیخته است، به‌ویژه زمانی که سولانا همچنان در برابر نوسانات بازار دوام خود را نشان می‌دهد.

تا زمان نگارش، قیمت SOL حدود 158.08 دلار است، که 3.02٪ نسبت به 24 سال گذشته افزایش یافته است. ساعت حجم معاملات سولانا نیز با حجم روزانه حدود 2.669 میلیارد دلار بالا بوده است.

شکست قیمت پیش بینی شده تحلیلگر ممکن است نیروی محرکه این افزایش قیمت و فعالیت تجاری باشد که نشان دهنده افزایش علاقه به سولانا است.

با این حال، موقعیت بدون مانع نیست. قبلاً، CNF اشاره کرد که تحلیلگران، از جمله اریک بالچوناس از بلومبرگ، نسبت به تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در مورد سولانا ETF شک دارند.

نگرانی‌های نظارتی مداوم در ایالات متحده، احتمال چنین تأییدی را با تردید مواجه کرده است و آن را به مانعی اساسی برای پیشرفت بازار سولانا در کشور تبدیل کرده است.

با کمال تعجب، در حالی که محیط نظارتی ایالات متحده همچنان سختگیرانه است، سایر کشورها رویکرد متفاوتی را اتخاذ می کنند. در یک رویداد متضاد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل (CVM) دومین Solana ETF در یک ماه، نشان دهنده نگرش مثبت تری نسبت به ارزهای دیجیتال است.< /p>

این مجوز در برزیل نشانه مثبتی برای سولانا است و نشان می‌دهد که علیرغم موانع موجود در ایالات متحده، بازار جهانی همچنان فرصت‌های هیجان‌انگیزی را برای ارز دیجیتال فراهم می‌کند.


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل