Altseason Nears: معامله گر TOTAL2 افزایش به New ATH را پیش بینی می کند

Altseason Nears: معامله گر TOTAL2 افزایش به New ATH را پیش بینی می کند

  • یک معامله‌گر پیش‌بینی می‌کند که TOTAL2 می‌تواند به یک ATH جدید برسد، که نشان‌دهنده شروع رشد بازار آلت‌کوین است.
  • سرمایه گذاران نهنگ خود را برای افزایش قابل توجه آلتکوین قرار می دهند، زیرا دیوارهای خرید آلت کوین ها رشد می کنند.

تحلیل اخیر توسط تاجر معروف Yoddha بحث های عمده ای را در صنعت ارزهای دیجیتال در مورد ورود قریب الوقوع Altseason به راه انداخته است.

طبق یودا، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، به استثنای بیت کوین (TOTAL2)، در یک روند صعودی است. جهش از مرز پایین الگوی کانال نزولی در نمودارهای هفتگی.

این توسعه یودا را وادار کرد تا تخمین بزند که TOTAL2 به بالاترین حد خود (ATH) در حدود 1.707 تریلیون دلار باز خواهد گشت. علاوه بر این، او پیش بینی می کند که حتی ممکن است ATH جدید 2.903 تریلیون دلار تعیین کند.

برای خروج استراتژیک آماده شوید زیرا TOTAL2 به ATH بالقوه نزدیک می‌شود 

طبق تجزیه و تحلیل Yoddha، زمانی که TOTAL2 به این بالاترین رکورد جدید رسید، ممکن است توصیه شود که فروش دارایی‌های آلتکوین خود را شروع کنید.

این اندازه‌گیری ممکن است رکود بالقوه بازار را پیش‌بینی کند که ممکن است پس از چنین سود عظیمی رخ دهد. TOTAL2 در حال حاضر تقریباً 942.48 میلیارد دلار ارزش دارد که در صورت تحقق پیش بینی های یودا، پتانسیل رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

علاوه بر یافته‌های یودا، سایر فعالان بازار یک فصل قریب الوقوع را پیش‌بینی می‌کنند. یکی دیگر از تحلیلگران محبوب، Mikybull Crypto، همچنین الگویی را در ارزش کل بازار – به استثنای ده ارز دیجیتال برتر – شناسایی کرده است که نشان دهنده یک تجمع مهم Altseason در راه است. این از دیدگاه یودا پشتیبانی می‌کند و این باور را تقویت می‌کند که بازار آلت‌کوین در شرف اوج گرفتن است.

علاوه بر این، اطلاعاتی از CNF قبلی report توجه را به نظرات کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant جلب کرده است که نشان می دهد سرمایه گذاران نهنگ در حال آماده شدن برای افزایش بعدی آلتکوین هستند. به گفته کی یانگ جو، تعداد سفارشات خرید محدود آلتکوین ها به استثنای بیت کوین و اتریوم افزایش یافته است.

این روند نشان می‌دهد که دیوار خرید قابل توجهی در حال شکل‌گیری است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در مقیاس بزرگ برای افزایش احتمالی آماده می‌شوند. علاوه بر این، یک تحلیلگر پیش بینی می کند که افزایش آلت کوین در آگوست و سپتامبر 2024 رخ خواهد داد.

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل