Ubisoft اینتل را به عنوان شریک رسمی CPU و GPU برای Assassin’s Creed Shadows انتخاب کرد، بازی باندل برای پردازنده‌های اصلی و پردازنده‌های گرافیکی Arc معرفی شد.

Ubisoft اینتل را به عنوان شریک رسمی CPU و GPU برای Assassin’s Creed Shadows انتخاب کرد، بازی باندل برای پردازنده‌های اصلی و پردازنده‌های گرافیکی Arc معرفی شد.

اینتل با Ubisoft به عنوان شریک رسمی Assassins Creed Shadows همکاری داشته است. و CPUهای Core و پردازنده‌های گرافیکی Arc را با یک نسخه از بازی همراه می‌کند.

اینتل پردازنده‌های گرافیکی و هسته‌ای Arc را با Assassins Creed Shadows با انتخاب تیم آبی به عنوان شریک رسمی یوبی‌سافت ترکیب می‌کند

نسخه مطبوعاتی: Intel Gamer Days 2024 امسال با سبکی آغاز می شود، به رهبری اینتل و یوبی سافت همکاری انحصاری CPU و GPU خود را برای بازی موردانتظار یوبی سافت، Assassin’s Creed Shadows اعلام کردند. . در نتیجه همکاری عمیق، گیمرهای رایانه شخصی بهترین تجربه ممکن را در راه اندازی بازی در لپ تاپ های بازی Core 14th HX-Series خود از جمله بهینه سازی های CPU هیبریدی برای موتور بازی Ubisoft’s Anvil که Assassins Creed Shadows را تامین می کند، به دست خواهند آورد. علاوه بر این، Assassin’s Creed Shadows از Intel XeSS پشتیبانی خواهد کرد، یک راه حل ارتقاء مقیاس با هوش مصنوعی که عملکرد بیشتر و وفاداری تصویر بالا را برای محصولات گرافیکی Intel Arc میسر می کند.

«همکاری ما با یوبی‌سافت به ارائه تجربیات باورنکردنی برای گیمرهای رایانه‌های شخصی در سراسر جهان ادامه می‌دهد و ما نمی‌توانیم بیش از این از کار مشترکمان در فصل بعدی مجموعه Assassin’s Creed هیجان‌زده باشیم. چه در حال بازی با یک نوت بوک گیمینگ نسل چهاردهم HX باشید و چه به دنبال یک جلسه ماراتن روی دسکتاپ نسل بعدی خود باشید، بهترین تجربه Assassin’s Creed Shadows روی رایانه شخصی مجهز به اینتل خواهد بود. – راجر چندلر، معاون و جنرال موتورز، علاقه مندان و رایانه شخصی ورک استیشن، اینتل

خروج از نسخه موبایل