اتحادیه اروپا از اپل می‌خواهد آیفون را به یک گوشی اندرویدی تبدیل کند و به کاربران اجازه دهد برنامه‌های پیش‌فرض در iOS، از جمله تلفن و پیام‌رسانی را تغییر داده و حذف کنند.

اتحادیه اروپا از اپل می‌خواهد آیفون را به یک گوشی اندرویدی تبدیل کند و به کاربران اجازه دهد برنامه‌های پیش‌فرض در iOS، از جمله تلفن و پیام‌رسانی را تغییر داده و حذف کنند.

اپل در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک سری تغییرات اضافی در اتحادیه اروپا است و این بار، این منطقه برنامه های سهام این شرکت را هدف قرار داده است. طبق به‌روزرسانی، اپل به زودی به کاربران اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تلفن، پیام‌رسانی، رمز عبور و … برنامه صفحه کلید، پلتفرم را کاملاً قابل تنظیم در هنگام تجربه کاربر می کند.

اتحادیه اروپا به دنبال تغییرات اضافی در iOS است و برنامه های پیش فرض جایگزین و حذف می شوند

اگر با آن آشنا نیستید، اپل مجبور شد از اتحادیه اروپا برای اپ استور را به روی توسعه دهندگان باز کنید، با این گزینه که آنها بتوانند مکانیسم های پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی کنند. . این شرکت قبلاً تغییرات مختلفی در این پلتفرم ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد که چند تغییر اضافی وجود دارد که در اواخر سال جاری با به‌روزرسانی iOS 18 اعمال می‌شود.

در اواخر پاییز امسال، این شرکت همچنین به کاربران در مناطق اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد تا برنامه‌های ناوبری، ترجمه و فیلتر هرزنامه را به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم کنند و از برنامه‌های پیش‌فرض شرکت فاصله بگیرند. اگر فکر می‌کنید که این موضوع از کنترل خارج می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند برنامه‌های پیش‌فرض مانند App Store، دوربین و عکس‌ها و همچنین برنامه‌های Safari را حذف کنند. این کار آیفون را به یک دستگاه با پایان باز تبدیل می‌کند، به این معنی که کاربران می‌توانند هر برنامه‌ای را که متناسب با نیازشان است دانلود و حذف کنند.

از منظری وسیع‌تر، به‌روزرسانی جدید از اپل می‌خواهد تا نحوه عملکرد اکوسیستم خود را تغییر دهد، زیرا اکثر این برنامه‌ها در ارتباط با سایر دستگاه‌های اپل کار می‌کنند. علاوه بر این، این حرکت آیفون را از نظر شخصی‌سازی برای کاربران به رقیب بسیار نزدیک‌تری به اندروید تبدیل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد اکثر برنامه‌های پیش‌فرض را با گزینه‌های شخص ثالث جایگزین کنند.

همچنین می‌توانیم فرض کنیم که اتحادیه اروپا به دنبال استفاده از سخت‌افزار آیفون با هر برنامه‌ای است که کاربر می‌خواهد نصب کند، زیرا تمام محدودیت‌ها و محدودیت‌هایی را که اپل در گذشته تعیین کرده بود حذف می‌کند. این شرکت در حال حاضر در حال مبارزه با خرابی مرورگر پیش‌فرض با اتحادیه اروپا است که این شرکت را ملزم می‌کند یک صفحه انتخاب برای کاربران تنظیم کند که وقتی کاربران برای اولین بار برنامه Safari را در iPhone خود انتخاب می‌کنند ظاهر می‌شود.

اپل در حال تسلیم شدن به جنبه‌های مختلف iOS در اتحادیه اروپا است، از جمله فروشگاه‌های برنامه جایگزین، که اخیراً به اپیک گیمز اجازه داده است که Fortnite را به این پلتفرم بیاورد. به محض در دسترس قرار گرفتن جزئیات بیشتر، شما را در جریان تغییرات بیشتر قرار خواهیم داد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل