دسترسی اولیه برای Titan Quest II مجموعه برای زمستان 2024/2025

دسترسی اولیه برای Titan Quest II مجموعه برای زمستان 2024/2025

امروز، THQ Nordic اعلام کرد که دسترسی زودهنگام برای Titan Quest II در افق است. در زمستان 2024/2025 در دسترس بازیکنان علاقه مند قرار خواهد گرفت. این عنوان توسط Grimlore Games که به خاطر بازی‌های فانتزی مفصلی مانند SpellForce 3 و Titan Quest II شناخته می‌شود، ساخته شده است.

این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در دنیای عمیق فانتزی شیرجه بزنند، جایی که معنای رقابت با خدا را تجربه می‌کنند. اولین بازی Titan Quest در سال 2006 منتشر شد و سپس نسخه سالگرد بازی را در سال 2016 دریافت کرد که هر دو بازی Titan Quest و Titan Quest Immortal Throne را در یک بازی ادغام کردند.

THQ Nordic برای اولین بار توسعه Titan Quest II را در آگوست 2023 اعلام کرد. بازیکنان می‌توانند در زمستان آینده وارد Early Access شوند. هیچ خبری در مورد هزینه این ARPG آینده وجود ندارد، اما این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S منتشر خواهد شد. اینکه آیا بازی Titan Quest II Early Access روی کنسول نیز در دسترس خواهد بود، مشخص نشده است، اما می‌توان فرض کرد که از طریق Steam روی رایانه شخصی نیز در دسترس خواهد بود.

برای کسانی که در Gamescom 2024 شرکت می‌کنند، شرکت‌کنندگان می‌توانند تجربه عملی Titan Quest II و برخی از بازی‌های دیگری را که THQ Nordic ارائه می‌دهد، مانند Gothic Remake، دریافت کنند. علاوه بر این، آن‌ها دو بازی اعلام‌نشده را به نمایش می‌گذارند که اعلامیه‌های آن‌ها احتمالاً در هفته Gamescom اتفاق می‌افتد.

توسعه‌دهندگان بازی Titan Quest II با انتشار چندین خاطرات برنامه نویس که به موضوعاتی مانند اسطوره های پیرامون بازی، موسیقی، طراحی جهان و موارد دیگر می پردازد.

در Titan Quest II، باید نیزه خود را و مبارزه با نمسیس، الهه انتقام. او از کنترل خارج شده است و در تلاش است تا Threads of Fate را تغییر دهد و هر کسی که با او مخالفت می کند مجازات کند. این وظیفه شماست که با او مبارزه کنید و با خدایان دیگر در بازی متحد شوید و سعی کنید او را متوقف کنید و سرنوشت خود را در کنار متحدان ببافید.

اگر Titan Quest II در حال شکل‌گیری چیزی است که شما به آن علاقه دارید، مطمئن شوید که بازی را در پلتفرم مورد نظر خود فهرست کنید تا بتوانید از اطلاعیه‌هایی که می‌دهند یا خاطرات برنامه‌نویس جدیدی که ممکن است منتشر کنند، مطلع شوید. ، به شما نگاهی اجمالی به آنچه از این ARPG مملو از اساطیر یونان دارید می دهد.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل