سهم بازار پردازنده‌های اینتل در بازار DIY کره به شدت کاهش می‌یابد، پردازنده‌های Ryzen AMD این شکاف را پر می‌کنند.

سهم بازار پردازنده‌های اینتل در بازار DIY کره به شدت کاهش می‌یابد، پردازنده‌های Ryzen AMD این شکاف را پر می‌کنند.

سهم بازار CPU اینتل به شدت در حال کاهش است زیرا مصرف کنندگان اکنون پیشنهادات CPU Ryzen AMD را گزینه بسیار بهتری می دانند.

اینتل برای حفظ بازارها به سختی می گذرد زیرا شرکت قادر به جبران اعتماد مصرف کننده به دنبال مشکلات بی ثباتی CPU نیست

خب، اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم تسلط CPU اینتل در بازار DIY در حال کاهش است یا این همان چیزی است که ارقام گزارش می دهند، با توجه به اینکه گزارشی از پلت فرم فروش قطعات و سیستم IT کره ای دانوانا نشان می دهد که فروش CPU اینتل کاهش یافته است به شدت کاهش یافت و به AMD برتری نسبت به تسلط بر بازار داد. گزارش سهم بازار CPU DIY ادعا می کند که سهم بازار CPU اینتل به 45 درصد کاهش یافته است که تنها در عرض چند ماه بیش از 10 درصد کاهش یافته است و با آن، پردازنده های Ryzen AMD به عنوان یک برنده آشکار در جلب مصرف کننده ظاهر شده اند. اعتماد به نفس.

دلیل این افت شدید سهم بازار به هیچ وجه ناشناخته نیست زیرا همه ما به خوبی از مشکل ناپایداری CPU نسل چهاردهم و نسل سیزدهم، که بازارها را دچار مشکل کرده بود. به حدی که گفته شد بیش از هشت میلیون واحد CPU تحت تأثیر قرار گرفته است و این رقم بازارهای جهانی را در نظر نمی گیرد. بنابراین، این کاهش عظیم سهم بازار پردازنده‌های اینتل در بازارهای کره نشان می‌دهد که پیشنهادات Team Blue دیگر قابل اعتماد نیستند و این شرکت شاهد کاهش 10 درصدی سالانه در تسلط بر بازار بوده است که دیدن آن تکان دهنده است.

خروج از نسخه موبایل