BioWare جزئیاتی درباره بهینه سازی رایانه شخصی برای Dragon Age: The Veilguard منتشر کرد

BioWare جزئیاتی درباره بهینه سازی رایانه شخصی برای Dragon Age: The Veilguard منتشر کرد

BioWare جدیدترین وبلاگ توسعه خود را منتشر کرد، که در آن توضیح می دهد که چگونه زمان و منابعی را برای بهینه سازی Dragon Age: The Veilguard اختصاص داده است. وبلاگ تمام تلاش‌هایی را که برای بهینه‌سازی تجربه رایانه شخصی انجام داده است، با بیش از 200000 ساعت آزمایش عملکرد و سازگاری، بررسی می‌کند.

علاوه بر بحث در مورد تلاش‌هایی که برای اطمینان از اجرای روان Dragon Age: The Veilguard در همه انواع رایانه‌های شخصی انجام داده‌اند، اطلاعات دقیقی در مورد موضوعات خاص، مانند وضعیت Steam Native و Steam Deck Verified ارائه کردند. به عنوان هدف دیروز اعلام شد، این بازی از NVIDIA DLSS 3 (Super Resolution و Frame Generation) و همچنین ray tracing پشتیبانی می کند. امروز، توسعه دهندگان تصریح کردند که Intel Xess و AMD FSR 2.2 (که دومی به شدت اصلاح شده است) نیز به نمایش در خواهند آمد. علاوه بر این، پشتیبانی از ردیابی پرتو شامل تنظیمات فردی برای بازتاب‌ها و انسداد محیط و سپس یک پیش‌تنظیم Ultra RT برای دستگاه‌های پیشرفته است.

در پست وبلاگ منتشر شده توسط BioWare، آن‌ها اشاره می‌کنند که اکثر کسانی که Dragon Age را در دفتر بازی می‌کنند روی رایانه‌های شخصی هستند و به آنها در بهینه‌سازی تجربه برای کاربران رایانه شخصی کمک می‌کند. زمانی که BioWare در حال آزمایش Dragon Age: The Veilguard بود، 40 درصد از تلاش‌های تست پلتفرم را رایانه‌های شخصی تشکیل می‌داد.

این پست وبلاگ همچنین در مورد تلاش برای دسترسی به بازی تا حد امکان برای مخاطبان عمومی صحبت می کند، از این رو پشتیبانی کنترلرهایی مانند کنترلرهای DualSense با پشتیبانی لمسی و کنترلرهای استاندارد Xbox اضافه شده است. البته بازی با کیبورد و ماوس گزینه استاندارد است. برای بازیکنانی که دوست دارند نحوه بازی خود را با هم ترکیب کنند، یک انتقال یکپارچه بین صفحه کلید و ماوس را به کنترلر اضافه کردند، بنابراین می توانید هر چقدر که دوست دارید به عقب و جلو بروید.

علاوه بر پشتیبانی از کنترلر، Bioware آن را به گونه ای ساخته است که می توانید کلیدهای کلاس خاص را داشته باشید. به عنوان مثال، اگر Rogue Rook دارید، می‌توانید باندهای کلیدی خاصی داشته باشید که در صورت تعویض کلاس‌ها می‌توانند تغییر کنند، و کلیدهای Rogue شما تا زمانی که آنها را تغییر ندهید ویرایش نشده باقی می‌مانند.

برای اینکه خطر داغ شدن بیش از حد رایانه شخصی خود را نداشته باشید، BioWare تنظیمات گرافیکی بسیاری را اضافه کرده است، از جمله پشتیبانی از مانیتور 21:9 Ultrawide، که در کمال تعجب در بازی های رایانه شخصی چندان رایج نیست. بازیکنان می توانند نرخ فریم خود را حذف کنند، نسبت تصویر سینمایی را غیرفعال کنند، و بسیاری موارد دیگر.

برای اطلاع از جزئیات کامل هر تنظیمات گرافیکی اضافه شده به Dragon Age: The Veilguard، می توانید پست وبلاگ توسط BioWare برای بررسی اینکه آیا این بازی برای شما در رایانه شخصی قابل اجرا خواهد بود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل