Raccoon Logic Revenge of the Savage Planet را با حالت های Co-Op، POI های جدید و چندین مورد اضافه به نمایش می گذارد.

Raccoon Logic Revenge of the Savage Planet را با حالت های Co-Op، POI های جدید و چندین مورد اضافه به نمایش می گذارد.

Raccoon Logic از جدیدترین پروژه خود، Revenge of the Savage Planet، که دنباله ای بر عنوان ماجراجویی علمی تخیلی Journey to the Savage Planet است، پرده برداری کرده است.

عنوان آینده Raccoon Logic در پیش نمایش Opening Night Live و نمایش Xbox Gamescom به نمایش گذاشته شد. برای کسانی که از اولین بازی این سری الهام گرفته اند، دنباله جدید چیزهای بیشتری را به همراه داشته است. ، بر اساس همان ریشه ها. این بار، بازیکنان به مجموعه بزرگتری از محتوا، از جمله سیارات و چرخ دنده های جدید بیشتر و صدها راز برای کشف دسترسی خواهند داشت.

یکی از مهم ترین تغییرات در Revenge of the Savage Planet تغییر دیدگاه شخص ثالث است، تلاشی برای وفادار ماندن به الهامات اولیه سری. جالب اینجاست که توسعه دهندگان همچنین بازی های مشترک و متقاطع آنلاین را در عنوان اضافه کرده اند که به گیمرها اجازه می دهد با هر کسی در هر نقطه از جهان تعامل داشته باشند و آنها را به عنوان رفقای خود برای کل سفر انتخاب کنند. همچنین اگر تمایل بیشتری به کاناپه‌های مشترک دارید، می‌توانید با صفحه نمایش تقسیم‌شده بازی کنید.

افزودن مقدار زیادی محتوای جدید باعث توجه به عاقبت شده است. این بازی اکنون دارای چهار سیاره جدید از جمله Stellaris Prime و Zephy است که همگی به محیط‌ها و موانع منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند تا تجربه لذت‌بخشی را برای گیمرها فراهم کنند. در اینجا ویژگی‌های کلیدی Revenge of the Savage Planet آمده است که به ما ایده واضح‌تری از آنچه دنباله برای گیمرها در نظر گرفته است، می‌دهد:

  • Third-Person Online Co-Op & Crossplay – با بهترین دوست، شریک یا اسپان جهنمی خود روی/یا بین هر پلتفرمی و اکنون به صورت سوم شخص بازی کنید! شما وظیفه دارید این مناظر زیبای بیگانه را به طور کامل کاوش و درک کنید و اسرار آن را کشف کنید.

  • Couch Co-Op با Split Screen: لذت نوستالژی از نشستن روی یک کاناپه و بازی روی یک صفحه نمایش با کسی که دوستش دارید، مانند قدیمی ها، را تجربه کنید. روز، اما با 100٪ طنز بیشتر شرکتی.

  • از چهار سیاره وحشی زنده بمانید – Kindex خود را با کاوش در چهار دنیای بزرگ و پر جنب و جوش با گیاهان و موجودات عجیب و غریب و شگفت انگیز خود پر کنید. همه چیز را اسکن کنید، همه چیز را فهرست کنید، امیدواریم سطح علمی خود را افزایش دهید… و حتی ممکن است تجهیزات جدید (و در عین حال چهارمین بهترین) را باز کنید! به علاوه… ممکن است بیش از چهار سیاره وجود داشته باشد. شاید.

  • اکشن و ماجراجویی فضایی – بدوید، بپرید، شوت کنید، بکوبید، ضربه بزنید، جاخالی دهید، اسلاید کنید، کمند و دست و پنجه نرم کنید! در حالی که در آن هستید، سه نوع مختلف گیم پلی بازی را نیز تجربه خواهید کرد، که اکثر آنها بسیار قابل اشتعال هستند! غلبه بر رویارویی های مبارزاتی چالش برانگیز با باس های بیگانه، جانوران پیشنهادی، نرم افزارهای مشکل ساز و شاید حتی یک مدیر عامل حریص.

  • سفارشی سازی زیستگاه و شخصیت – گیاهان بیگانه! تجهیزات هیجان انگیز! سنگ های عجیب! هر سیاره مملو از گوشه ها و شکاف هایی است که انواع پاداش ها و اسرار را پنهان می کند.  در حالی که در آن هستید، حتی می‌توانید خودتان، و گوشه کوچک زیستگاه مانند خود را در جهان سفارشی کنید.

  • جمع آوری موجودات بیگانه – محفوظان بین کهکشانی همچنین می توانند از کمند خود برای گرفتن و جمع آوری ده ها موجود عجیب و غریب استفاده کنند، سپس به محض جابجایی “خوشحالانه” به آنها مراجعه کنند. قلم‌هایی خارج از تریلر فضایی قابل تنظیم شما در خوش منظره Nu Florida.  بالاخره دشمن خطرناک واقعی کیست، سودجویان شرکتی که شما را اخراج کردند یا یک موجود بیگانه لزج در حال انفجار؟

  • SAVAGE PLANET FRANCHISE – در اصل بر روی پلتفرم‌های Xbox، PS4، Epic Games Store، Steam، Stadia و Switch منتشر شد که ماجراجویی‌های فضایی سرگرم‌کننده را برای میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان ممکن می‌سازد.  بازی اصلی جوایز متعددی را به عنوان یک ماجراجویی مستقل طنزآمیز و همکاری کسب کرد، سپس Raccoon Logic نسخه “کارمند ماه” را برای کنسول های نسل 9 توسعه داد.  Raccoon Logic Typhoon Studios توجه مطبوعات، سازندگان را به خود جلب کرد و رتبه‌بندی بسیار مثبت مصرف‌کننده و تأیید منتقدان را به دست آورد. 

در رابطه با تاریخ انتشار دنباله آینده، Raccoon Logic می گوید که آنها جدول زمانی اولیه سال 2025 را برای رایانه های شخصی و کنسول ها هدف قرار داده اند، اما فعلا تاریخ دقیقی ارائه نکرده اند. به طور کلی، با توجه به محتوای آینده بازی با Revenge of the Savage Planet، و به دنبال آن تغییرات ایجاد شده در دیدگاه ها و مکانیک ها، می توان با اطمینان گفت که Raccoon Logic به روش های خاص خود متمایز است و برای علاقه مندان به سری کلی، مطمئناً از آن لذت خواهند برد.

به وب‌سایت رسمی برنامه‌نویس بروید تا جزئیات بیشتری در مورد عنوان بیابید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل