ماینر بیت کوین Bitfarms برای خرید رقیب Stronghold Digital

ماینر بیت کوین Bitfarms برای خرید رقیب Stronghold Digital

غول استخراج ارزهای دیجیتال Bitfarms یک قرارداد ادغام قطعی برای تصاحب Stronghold در معامله ادغام سهام در برابر سهام امضا کرده است.

ماینر کریپتو کانادایی Bitfarms قرار است رقیب مستقر در ایالات متحده خود Stronghold Digital را در معامله ای به ارزش تقریبی 175 میلیون دلار، شامل 125 میلیون دلار ارزش سهام و 50 میلیون دلار بدهی فرضی، خریداری کند.

در 21 آگوست بیانیه مطبوعاتی، Bitfarms گفت که تصاحب Stronghold دارایی های قابل توجهی از جمله هش ریت 4.0 EH/s و 165 مگاوات ظرفیت برق تا ژوئن 2024 را به همراه خواهد داشت. این شرکت بیش از 750 هکتار زمین دارد. و دو نیروگاه در پنسیلوانیا.

با وجود اخبار، سهام Bitfarms (BITF) در معاملات قبل از بازار 7.2% سقوط کرد و به 2.19 دلار رسید، طبق داده‌های Nasdaq.

انتظار می‌رود این ادغام سبد انرژی Bitfarms را گسترش دهد و ظرفیت آن را تا پایان سال 2025 به بیش از 950 مگاوات افزایش دهد و با توسعه‌های احتمالی آینده ظرفیت کل را به 1.6 گیگاوات برساند. بن گاگنون، مدیر اجرایی Bitfarms، خرید را یک گام متحول دانست و گفت که شرکت انتظار دارد «ظرفیت توسعه چند ساله تا 1.6 گیگاوات با تقریباً 66 درصد در ایالات متحده را داشته باشد، از تقریباً 6 درصد امروز.”

“با ادغام عمودی با تولید برق، گسترش قابلیت‌های تجارت انرژی و ایمن کردن دو سایت با پتانسیل بالا برای HPC/AI با پتانسیل توسعه قابل توجه چند ساله، ما استراتژی خود را برای تنوع فراتر از استخراج بیت کوین برای ایجاد بلندمدت بیشتر اجرا می‌کنیم. ارزش سهامدار.”

بن گانیون، مدیر عامل Bitfarms

Bitfarms در میان تلاش‌ها برای تصاحب، پورتفولیوی خود را گسترش می‌دهد

Bitfarms می‌گوید ادغام، که هیئت‌مدیره هر دو شرکت به اتفاق آرا آن را تایید کرده‌اند، انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال آینده بسته شود و در انتظار تایید سهامداران و نظارتی است.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که بر اساس این قرارداد، سهامداران Stronghold به ازای هر سهم مالکیت 2.52 سهم Bitfarms دریافت خواهند کرد. این نشان‌دهنده برتری ۷۱ درصدی نسبت به قیمت میانگین وزنی حجمی ۹۰ روزه Stronghold در نزدک در ۱۶ اوت است. پیش‌بینی می‌شود که شرکت ترکیبی پس از ادغام، به ۱۰ میلیون دلار هم‌افزایی هزینه سالانه دست یابد.

اعلام ادغام در حالی منتشر می شود که Bitfarms با تلاش Riot Platforms، یک شرکت رقیب استخراج بیت کوین، برای تصاحب مواجه است. به عنوان crypto.news گزارش شده پیش از این، Riot 1 میلیون سهام مشترک Bitfarms را خریداری کرد و سهام خود را به تقریباً 18.9٪ رساند. این حرکت به دنبال هزینه 950 میلیون دلاری Riot پیشنهاد تصاحب در اوایل سال جاری، که پس از ناکامی در جلب توجه هیئت مدیره Bitfarms پس گرفته شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل