MSI مزایای حافظه CAMM2 DDR5 را برای رایانه‌های رومیزی برجسته می‌کند: ردیابی‌های کوتاه‌تر منجر به سرعت‌های بالاتر و تأخیر کمتر، طراحی‌های خنک‌تر و خلاقانه‌تر می‌شود.

MSI مزایای حافظه CAMM2 DDR5 را برای رایانه‌های رومیزی برجسته می‌کند: ردیابی‌های کوتاه‌تر منجر به سرعت‌های بالاتر و تأخیر کمتر، طراحی‌های خنک‌تر و خلاقانه‌تر می‌شود.

ماژول‌های حافظه CAMM2 به زودی در رایانه‌های رومیزی رونمایی خواهند شد و MSI برخی از مزایای اصلی این پلتفرم را برجسته کرده است.

حافظه CAMM2 از طراحی دو کاناله در یک ماژول، طراحی خنک‌تر به شکل فشرده، اتصالات قابل تعویض برای تعمیرات آسان مادربرد پشتیبانی می‌کند

استاندارد CAMM2 قبلاً توسط JEDEC و این شرکت همچنین تأیید شد CAMM2 برای رایانه‌های رومیزی که تغییر بزرگی از ماژول های سنتی SO-DIMM که پلتفرم از آنها استفاده می کند.

در ابتدا به‌عنوان وسیله‌ای برای صرفه‌جویی در فضا در پلتفرم‌های موبایل مانند لپ‌تاپ و تلفن‌های هوشمند طراحی شد، صنعت رایانه شخصی پتانسیل CAMM2 را فراتر از این دو بخش دید و امسال شاهد شرکت‌های متعددی مانند MSI، ASUS و ASRock بودیم. اولین مادربردهای خود را برای پشتیبانی از ماژول های CAMM2 معرفی کردند. این نشان‌دهنده آغاز دوران CAMM2 برای رایانه‌های رومیزی است و MSI اکنون بینش دقیق‌تری در مورد اینکه رایانه‌های رومیزی از این استاندارد در طول Insider Livestream.

CAMM2 برای رایانه های رومیزی: سرعت بیشتر، تأخیر کمتر، توان کمتر، هزینه کم

با واضح ترین مزیت CAMM2 شروع می شود، برخلاف حافظه SO-DIMM که دارای خرد SI (واسط سیستم) است که در PCB مادربرد تعبیه شده است که قابلیت های پلت فرم برای سرعت اتوبوس را کاهش می دهد، یک رابط CAMM2 مستقیماً به ماژول های CAMM2 متصل می شود. هر دو اتصال داخلی و خارجی IMC به ماژول های CAMM2 متصل می شوند که منجر به یکپارچگی سیگنال و عملکرد بهتر می شود.

این همچنین منجر به پیچیدگی کمتری می‌شود، زیرا اغلب سیگنال‌های زیادی را روی مادربرد بین پردازنده و اسلات‌های DIMM مشاهده می‌کنید. مادربردهای CAMM2 به ردیابی سیگنال کمتری نیاز دارند که می تواند منجر به مزایای هزینه برای تولید کنندگان شود. یکی دیگر از مزایای اتصال نزدیک و مستقیم به CPU IMC این است که هر دو کانال داخلی و خارجی مستقیماً به یک ماژول CAMM2 منتهی می‌شوند و به جای SO-DIMM که باید دو کانال داشته باشید، امکان انجام عملیات دو کاناله روی یک چوب را فراهم می‌کند. ماژول هایی برای فعال کردن عملیات دو کاناله.

خروج از نسخه موبایل