ریلمی با فناوری سوپرسونیک 320 واتی خود رکورد جدیدی ثبت کرد که می تواند گوشی شما را کمی بیش از 4 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

ریلمی با فناوری سوپرسونیک 320 واتی خود رکورد جدیدی ثبت کرد که می تواند گوشی شما را کمی بیش از 4 دقیقه به طور کامل شارژ کند.

در مورد فناوری‌های شارژ سریع، Realme نام جدیدی نیست. به تازگی، طی رویدادی در دفتر مرکزی شنژن در چین، این شرکت از نوآوری هایی رونمایی کرد که راه خود را به گوشی های هوشمند باز می کند. در میان بسیاری از قابلیت‌های نمایش داده شده، پنل حساس به لمس گوشی برای پشتیبانی از کشیدن و ضربه زدن، و ترانسفورماتور ولتاژ AirGap برای کمک به حفظ راندمان برق و محافظت از گوشی در برابر آسیب در هنگام خطاهای الکتریکی اضافه شده است. با این حال، یکی از ویژگی‌هایی که در اطلاعیه‌های کلیدی مورد توجه قرار گرفت، فناوری جدید SuperSonic Charge بود که سرعت شارژ شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد.

Realme با سیستم شارژ سریع جدید خود که می تواند گوشی شما را در کمتر از 5 دقیقه به طور کامل شارژ کند دوباره پیشتاز است

Realme برای مدتی پیشتاز صنعت موبایل در زمینه سرعت شارژ بوده است و اکنون با جدیدترین نوآوری، فناوری شارژ سوپرسونیک 320 واتی، اینجاست تا صنعت فناوری را با طوفان شیائومی در سال 2023 از فناوری 300 واتی خود رونمایی کرد که می‌توانست دستگاه را در 4 دقیقه و 55 ثانیه شارژ کند. پس از دستیابی به سرعت قابل توجه شارژ، هیچ سازنده ای نتوانست به آن دست یابد، اما ریلمی روز چهارشنبه در نمایش فناوری جدید خود، آن را تغییر داد. در رویداد Fanfest در شنژن، چین.

با تکنولوژی جدید شارژ سریع و رکوردشکن خود، باتری گوشی هوشمند شما می تواند در عرض 1 دقیقه تا 26 درصد، در 2 دقیقه 50 درصد، و طبق نمونه نمایش 4420 در مدت زمان 4 دقیقه و 30 ثانیه به طور کامل شارژ شود. باتری میلی آمپر ساعتی این سرعت شارژ باورنکردنی با کمک باتری‌های چند سلولی امکان‌پذیر است که می‌توانند با انجام همزمان کار، زمان شارژ را بر خلاف سایرین که به باتری تک سلولی متکی هستند، سرعت بخشند. این شرکت با طراحی جدید باتری چهار سلولی فوق نازک خود که از وسط تا می شود، توانست به این سرعت شارژ قابل توجه دست یابد.

Realme همچنین توانست شارژر 240 واتی را که سال گذشته راه اندازی شده بود به 320 وات افزایش دهد و قدرت پرش بدون هیچ تغییری در اندازه انجام شد. Pocket Cannon ارتقاء یافته ای است که دو درگاه USB را برای گسترش پشتیبانی 150 واتی برای تلفن ها و 65 وات برای لپ تاپ ها ارائه می دهد. برای مقابله با نگرانی‌های اتلاف هنگام استفاده از شارژ SuperVOOC، Realme یک ترانسفورماتور ولتاژ AirGap جدید معرفی کرد که باتری و ترانسفورماتور را از نظر فیزیکی جدا نگه می‌دارد.

ما اطلاعات محدودی در مورد اینکه کدام دستگاه‌ها با فناوری جدید اضافه می‌شوند و زمانی که قابلیت جدید SuperSonic Charge کاملاً آماده عرضه است، داریم، اما ممکن است شرکت ما را شگفت‌زده کند. بار دیگر با معرفی آن در طول عرضه محصول خود در سال آینده.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل