Pixel 9 Pro Fold تنها چند روز پس از انتشار موجودی آن تمام می‌شود و از قبل آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرده‌اید؟

Pixel 9 Pro Fold تنها چند روز پس از انتشار موجودی آن تمام می‌شود و از قبل آن را به یک موفقیت بزرگ تبدیل کرده‌اید؟

کمتر از یک هفته از راه‌اندازی سری Pixel 9 توسط Google در رویداد Made by Google در سال 2024 می‌گذرد و این بار روی برخی ارتقاها و تغییرات مهم تمرکز کرده است. این غول فناوری در مسیر متفاوتی قرار گرفت، نه تنها با معرفی زودهنگام این خط، بلکه چهار مدل را به جای سه مدل معمولی خود عرضه کرد. در حالی که ستاره نمایشگاه سری گوشی‌های هوشمند باقی ماند، Pixel 9 Pro Fold موفق شد بیشترین توجه را برای پیشرفت‌های عظیمی که از مدل اصلی ایجاد شده بود به خود جلب کند، و در حال حاضر کاملاً موفق بوده است، با این که مدل به طور کامل موجود نیست. تنها چند روز پس از انتشار.

Pixel 9 Pro Fold یک موفقیت بزرگ بود زیرا چند روز پس از عرضه در انبار موجود نیست

در حالی که اولین نسل پیکسل فولد حضور گوگل را در صنعت گوشی‌های هوشمند تاشو نشان می‌داد، این مدل مشکلاتی داشت که قبل از عرضه انبوه آن در سال گذشته باید برطرف می‌شد. کاربران از دانستن این موضوع خوشحال بودند که Pixel 9 Pro Fold جدید تمام ارتقاءهای لازم را از مدل اصلی در خود جای داده است و برخی از جنبه‌های جدید را معرفی می‌کند که ممکن است منجر به برچسب‌گذاری گوشی به عنوان بهترین تاشو سال شود. تغییرات قابل توجهی که ایجاد شد با استقبال خوبی مواجه شد و می‌توان آن را در پیش‌فروش Pixel 9 Pro Fold مشاهده کرد.

چهار روز از عرضه Pixel 9 Pro Fold می‌گذرد، و جامعه فناوری را با موفقیت بزرگی گیج کرده است و در حال حاضر در فروشگاه های آنلاین Google. برخی از خرده فروشان ممکن است مقداری موجودی در دسترس داشته باشند، اما با توجه به آنچه ما می بینیم، ممکن است به سرعت تمام شود.

هیجان کاربران در مورد سخت افزار بهبود یافته و طراحی بهتر را می توان در فروش این مدل احساس کرد، به خصوص Porcelain Pixel 9 Pro Fold، که تنها یک روز پس از عرضه رسمی گوگل آن در رویداد بزرگ منتشر شد. در همین حال، نوع رنگ دیگر، Obsidian نیز برای پیش‌سفارش در دسترس نیست. نوع 256 گیگابایتی موجود در انبار نشان داده می‌شود، اما زمانی که می‌خواهید سفارش را ثبت کنید، گزینه «دریافت اطلاع‌رسانی» را در صورت ذخیره مجدد آن دریافت می‌کنید، و ما فرض می‌کنیم که باید به این دلیل باشد که مدل نیز موجود نیست.

اگر کاربران برای استفاده از Pixel 9 Pro Fold خرده فروشان سی طرفه را انتخاب کنند، در Best Buy شانسی نخواهند داشت زیرا هر دو نوع 256 و 512 گیگابایتی به زودی لیست شده اند. ممکن است بتوانید مدل Obsidian و نوع 256 گیگابایتی آن را در آمازون تهیه کنید، زیرا تاشو در دسترس است و در تاریخ 4 سپتامبر ارسال می شود. بنابراین، اگر شما هم مشتاق خرید باریک ترین گوشی هوشمند تاشو هستید. با این حال، می‌توانید شانس خود را در فهرست آمازون امتحان کنید، زیرا هیچ جدول زمانی در دسترس نیست که چه زمانی پیش‌سفارش‌های Pixel 9 Pro Fold دوباره در فروشگاه Google در دسترس خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل