بازی Owlcat با دو بازی RPG وارد فضای انتشارات شد

بازی Owlcat با دو بازی RPG وارد فضای انتشارات شد

Owlcat Games، که برای ساخت بازی‌هایی مانند Pathfinder: Kingmaker و Warhammer 40,000: Rogue شناخته شده است. Trader با دو بازی RPG جدید وارد فضای نشر شده است. این شرکت اکنون به توسعه دهندگان مستقل در سراسر جهان کمک می کند تا پروژه های RPG خود را ایجاد کنند. با کمک به این توسعه دهندگان مستقل، آنها به آنها دسترسی به بودجه، مشاوره تخصصی و هر سرویس دیگری که ممکن است در بخش ساخت بازی نیاز داشته باشند، می دهند.

Owlcat Games 50 بازی مختلف را بررسی کرد و دو مورد را برای شروع انتخاب کرد. دو تیم توسعه‌ای که با آن‌ها کار خواهند کرد، استودیوی Emotion Spark، مستقر در صربستان، و Another Angle Games، مستقر در لهستان هستند.

Emotion Spark Studio در حال حاضر در حال کار بر روی یک RPG با عنوان Rue Valley الف>. داستان درباره مردی می‌چرخد که در یک جلسه روان‌درمانی در یک حلقه زمانی گیر افتاده است. با کشف بیشتر داستان خود، او باید به چالش های ذهنی خود بپردازد و بفهمد که چگونه در این موقعیت قرار گرفته است.

Another Angle Games روی Shadow of the Road کار می کند ، یک RPG ایزومتریک که در یک جدول زمانی تاریخ جایگزین از ژاپن فئودالی تنظیم شده است. این بازی تاریخ، سامورایی، وفاداری و افتخار را با سیستم‌های جنگی نوبتی تاکتیکی ترکیب می‌کند. علاوه بر این، در دنیایی مملو از فناوری جادویی Yokai و Steampunk اتفاق می افتد.

در حالی که هر دو بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند، شرکت کنندگان Gamescom اطلاعات بیشتری در مورد این دو بازی RPG دریافت خواهند کرد.

با پیوستن Owlcat Games به صنعت انتشارات، آنها کنترل کامل برچسب انتشارات META Games را به دست آوردند، که به انتشار Pathfinder: Wrath of the Righteous کمک کرد و کمک کرد تا بازی در سال 2021 برای رایانه شخصی و کنسول ها عرضه شود. META Games بسیار متفاوت است. سبک ناشر از همان چیزی که Owlcat Games قصد دارد باشد، زیرا آنها عمدتاً روی عناوین گیم پلی اول با ویژگی های چند نفره co-op تمرکز می کنند.

META Games تعدادی بازی منتشر کرده است، از جمله Biped، Spirit of the Island، Train Valley 1 و Train Valley 2. بازی های آینده آن شامل Biped 2 و Nested Lands است. مشابه بازی‌های RPG فوق، META Games در Gamescom حضور خواهد داشت، جایی که برخی از عناوین آینده‌اش، از جمله Biped 2 و Nested Lands را به نمایش می‌گذارد.

Owlcat Games به عنوان یک شرکت بسیار کوچک شروع به کار کرد و از آن زمان به‌طور تصاعدی رشد کرد و بیش از 450 کارمند در سراسر جهان داشت. دفتر مرکزی آنها در قبرس است، اما این مانع از آن نمی شود که کارمندان بسیاری از کشورهای مختلف داشته باشند. با انتشار اخبار مربوط به Owlcat Games، آنها همچنان به گسترش و استخدام برای نقش‌های جدید ادامه می‌دهند، چیزی که در حال و هوای امروزی در صنعت بازی غیرمعمول است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل