Google Pixel Watch 3 در مقابل Apple Watch Series 9: Wear OS و watchOS مو به مو پیش می روند

Google Pixel Watch 3 در مقابل Apple Watch Series 9: Wear OS و watchOS مو به مو پیش می روند

اپل واچ سری 9 به تازگی یک رقیب جدید در پیکسل واچ 3 گوگل پیدا کرده است. در اینجا نحوه مقایسه این دو ساعت هوشمند آمده است.

اگرچه اپل مدت‌هاست که به لطف ظرافت و گسترش پلت فرم watchOS خود در صدر جایگاه ساعت‌های هوشمند قرار دارد، فاصله بین این شرکت و رقبای آن از همیشه نزدیک‌تر است.

از زمانی که Wear OS تحت اختراع مجدد نسخه 3.0 خود شاهد پیشرفت بزرگی بود، پلتفرم پوشیدنی Google از قدرتی به قوت خود رسید و اکنون Pixel Watch 3 اینجاست تا دقیقاً آنچه را که می‌توان با آن انجام داد، نشان داد. برای دیدن آنچه که Pixel Watch 3 را از Apple جدا می کند، ادامه دهید. تماشای سری 9.

اندازه دیگر مشکلی نیست

یک چیز باعث شد Pixel Watch 2 این بود که برخلاف اکثر ساعت‌های هوشمند امروزی، فقط می‌توان آن را در اندازه 41 میلی‌متری خریداری کرد. برای Pixel Watch 3، Google بالاخره ساعت هوشمند خود را با دو گزینه اندازه: 41 میلی‌متر و 45 میلی‌متر وارد عصر مدرن کرد.

اگرچه به طور کلی از طراحی مربعی بیشتر پیروی می کند، Apple Watch Series 9 از همان قراردادهای اندازه پیروی می کند، بنابراین اکنون لازم نیست نگران تصمیم گیری در مورد اینکه کدام ساعت جفت سایز بهتری برای مچ دست شما است، باشید.

Google Pixel Watch 3 در مقابل Apple Watch Series 9 Wear OS و watchOS مو به مو پیش می روند 3

Pixel Watch ادغام گوگل قوی تری دارد

با توجه به اینکه Pixel Watch 3 یک دستگاه ساخت گوگل است، این برای کسی تعجب آور نیست، اما با توجه به محبوبیت خدمات Google به همان اندازه که هستند، Pixel Watch 3 احتمالا خرید بهتری در این عرصه خواهد بود.

برخلاف Pixel Watch 2، Watch 3 اکنون می‌تواند فید زنده از دوربین‌های Nest/زنگ در شما را نشان دهد، و حتی به شما امکان می‌دهد از برخی از عملکردهای Google Maps به‌صورت آفلاین استفاده کنید، فقط برای نام بردن از چند ویژگی متمرکز بر Google. البته، اپل یکپارچگی پوشیدنی عالی با برنامه‌های بومی خود مانند News، Fitness و Podcasts دارد، بنابراین جذابیت به این بستگی دارد که کدام اکوسیستم را در اولویت قرار می‌دهید.

Pixel Watch می تواند برای دوندگان جالب تر باشد

Apple Watch Series 9 از نظر تناسب اندام، به لطف دقت HRM و GPS عالی، بی‌تفاوت نیست، اما استفاده Pixel Watch 3 از ردیابی تناسب اندام Fitbit بسیار بهتر خواهد شد.

به‌عنوان بخشی از تلاش برای جلب توجه جامعه دونده، Pixel Watch 3 اکنون می‌تواند به شما اجازه دهد روال‌های دویدن را برای دنبال کردن، با زمان‌های خاص گرم کردن و خنک‌کردن ایجاد کنید، و این قبل از ذکر تمرین‌های توصیه‌شده‌ای است که هوش مصنوعی Google می‌تواند برای آن‌ها ارائه کند. اعضای FItbit Premium.

Google Pixel Watch 3 در مقابل Apple Watch Series 9 Wear OS و watchOS مو به مو پیش می روند 4

Pixel Watch با عمر باتری برنده می شود

همانطور که هر طرفدار اپل می‌داند، اپل واچ چند نسل است که عمر باتری خود را تا 18 ساعت حفظ کرده است. در حالی که دستگاه می‌تواند تا پایان روز بدون مشکل شما را به راحتی ببیند، برای جلوگیری از شارژ باتری آن هنوز نیاز به شارژ روزانه دارد.

Pixel Watch 3 از طرف دیگر دارای طول عمر بسیار بیشتری است، با چرخه عمر 24 ساعته با تغییر صفحه نمایش همیشه روشن. اگر به حالت “بهینه سازی باتری” بروید، عمر باتری را نیز می توان تا 36 ساعت افزایش داد.

هر دو ساعت دارای امتیاز قیمتی قابل مقایسه هستند

مانند اندازه جدید، پیکسل واچ 3 نیز از نظر قیمت از اپل واچ سری 9 پیروی می کند. در هر دو دستگاه، گزینه‌های 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری به‌ترتیب 349 پوند و 399 پوند قیمت اولیه دارند، بنابراین لازم نیست نگران پرداخت مبلغ زیادی برای یکی بر دیگری باشید.

خروج از نسخه موبایل