سونی می‌گوید استودیو پلی‌استیشن «به‌طور مستمر عناوین موفق را منتشر می‌کند».

سونی می‌گوید استودیو پلی‌استیشن «به‌طور مستمر عناوین موفق را منتشر می‌کند».

سونی اعلام کرده است که استودیوی پلی استیشن قصد دارد بازی‌های موفق را «به طور مداوم و پیوسته» منتشر کند. Sony Interactive Entertainment تلاش می‌کند تا فرآیند توسعه و زمان‌بندی انتشار خود را اصلاح کند تا از صحت این موضوع اطمینان حاصل کند.

این شگفت‌آور است، زیرا استودیو پلی‌استیشن اخیراً اعتراف کرده است که علیرغم بازی‌های بسیار موفق خود، برای حفظ حاشیه سود پایدار تلاش می‌کند. این بازی‌ها شامل پورت رایانه شخصی Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 Remastered هستند، اما این برای متوقف کردن اخراج‌ها در استودیو پلی‌استیشن کافی نبوده است.

بیش از 900 نقش از استودیو پلی استیشن در طول این فرآیند با ساختار مدیریتی جدیدی که زیر نظر هرمان هالست و هیداکی نیشینو، مدیران عامل مشترک ایجاد شد، حذف شد.

سونی دو روز پیش درآمد خود را در گزارش های مالی سه ماهه اول خود برای سال مالی 2024 اعلام کرد. در تماس کسب درآمد، سونی تمایل خود را برای تقویت برنامه توسعه خود مورد بحث قرار داد: “گروه تجاری استودیو در حال تقویت مدیریت برنامه توسعه و بهینه سازی پروژه های توسعه برای انتشار مداوم و مستمر عناوین موفق است.”

علاوه بر این، آنها همچنین روی “حفظ و گسترش” تعداد کاربران فعال پلی استیشن و در عین حال تقویت تعامل کاربران کار می کنند. با انجام این کار، هدف “ایجاد یک پایگاه درآمد پایدار” است که یکی از اولویت های شماره یک استودیو پلی استیشن است.

در حالی که پلی استیشن 5 61.7 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است، فروش کنسول در حال کاهش است به سرعت پایین آمد، سریعتر از آنچه سونی در ابتدا انتظار داشت. در حالی که در سه ماهه سوم سال مالی 2023 به 10.2 میلیارد دلار رسید، سود عملیاتی آن 25.9 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت.

از نظر انتشار بازی، به طور کلی سال نسبتاً آرامی برای پلی استیشن بوده است، زیرا آنها امسال هیچ بازی پرفروشی منتشر نکرده اند. با وجود این، آنها چندین کنسول انحصاری را اعلام کرده اند. این بازی ها عبارتند از Concord، Astro Bot، و Lego Horizon Adventures.

علاوه بر این، تعداد اعضای پلی استیشن پلاس کاهش یافته است که عمدتاً به دلیل نارضایتی بازیکنان از انتخاب بازی هایی است که به آنها داده می شود. در حالی که اوایل ماه اوت است، پلی استیشن هنوز زمان زیادی برای معرفی بازی های پرفروش بعدی دارد. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آنها این کار را انجام خواهند داد یا به انتقال انحصاری های پلی استیشن به رایانه شخصی ادامه می دهند، که جدیدترین آنها Ghost of Tsushima است.

در مقایسه با سایر State of Plays، گفتمان های زیادی در مورد آخرین State of Play وجود داشت. مردم احساس می‌کردند که در مقایسه با دیگر ویترین‌ها در گذشته، کمی کم‌رنگ است. فقط می توانیم امیدوار باشیم که برنامه و تحولات جدیدی که آنها برنامه ریزی می کنند منجر به اخراج بیشتر نشود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل