اینتل با شکایت گسترده سهامداران روبرو می شود، زیرا آنها از نتایج مالی شرکت احساس می کردند که آنها ناامید شده اند.

اینتل با شکایت گسترده سهامداران روبرو می شود، زیرا آنها از نتایج مالی شرکت احساس می کردند که آنها ناامید شده اند.

انتظار می‌رود که اینتل نیز با شکایت بزرگی از سوی سهامداران خود مواجه شود که معتقدند این شرکت با تماس‌های اخیر درآمد، آنها را کور کرده است.

مشکلات حقوقی اینتل همچنان در حال افزایش است، زیرا سهامداران شکایت جدیدی را در میان کاهش 32 میلیارد دلاری ارزش تشکیل می دهند

خب، به نظر می رسد که اینتل اکنون قرار است با اولین اقدام قانونی خود از بازارها روبرو شود، اما این بار، از طرف سهامداران این شرکت انجام می شود زیرا، طبق گزارش رویترز، طرف های درگیر احساس می کنند که آنها توسط شرکت مورد خیانت قرار گرفته اند. سه ماهه گذشته اینتل خیلی خوب پیش نرفت از زمانی که این شرکت ضربه مالی زیادی خورده است، عمدتاً به دلیل مشکلات اخیر بی ثباتی CPU نسل چهاردهم و نسل سیزدهم، و همچنین اینکه بخش های اینتل، به ویژه کسب و کار ریخته گری، در شرایط رو به کاهش بوده اند. .

با این حال، شکایت جدید سهامداران علیه اینتل ادعا می کند که این شرکت “عمدا” رکود اقتصادی را که با آن مواجه بودند سرکوب کرده و در عوض اطمینان داده است که همه چیز خوب است. گفته می‌شود که با درآمدهای اخیر، سرمایه گذاران از اظهارات و اقدامات اینتل، که شامل اخراج گسترده و کاهش عظیم جریان های درآمدی بود، شوکه شدند. پس از گزارش مالی، اینتل 32 میلیارد دلار از ارزش بازار را از دست داد که در نهایت تأثیر شدیدی بر موقعیت سهامداران داشت.

در شکایت جدید، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل و دیوید زینزنر، مدیر مالی شرکت اینتل فهرست شده است، و این پرونده توسط صندوق بازنشستگی کارگران ساختمانی گریت سن لوئیس در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو ثبت شد. این موضوع جدا از تمام ناکامی‌هایی که این شرکت با آن روبه‌رو است، مشکل بزرگ دیگری برای اینتل ایجاد می‌کند، با توجه به اینکه اخیراً این شرکت با مشکلات دردسرساز بی‌ثباتی CPU مواجه شده است که اعتماد مصرف‌کننده را از بین برده و فروش پردازنده‌های موجود این شرکت را به‌طور چشمگیری تحت تأثیر قرار داده است. .

علاوه بر این، اینتل چندین دعوی بالقوه دیگر بالقوه دعوای دسته جمعی در حال پرسه زدن هستند، با دو شرکت مختلف که به دنبال اقدام قانونی در مورد مشکل بی ثباتی CPU هستند که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم. بنابراین در حال حاضر، تیم بلو در بهترین موقعیت ها به نظر نمی رسد، ناگفته نماند که این شرکت پیش بینی می کند نسل بعدی پردازنده های دسکتاپ Arrow Lake-S خود را عرضه کند، و از نظر ظاهری، راه اندازی در این زمان است. در حال حاضر، با توجه به احساسات مصرف کننده در صنعت، آب گرم است.

تنها راه برای فرار اینتل از این وضعیت این است که پاک شده و با ارائه نوعی اعتماد مشتریان را بازگرداند. انگیزه برای جبران مشکلاتی که جامعه با آن مواجه است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل