آیفون 16 زودتر از موعد در کره عرضه می شود، زیرا اپل بازارهای دیگری را برای حفظ فروش پس از کاهش تقاضا در چین جستجو می کند.

آیفون 16 زودتر از موعد در کره عرضه می شود، زیرا اپل بازارهای دیگری را برای حفظ فروش پس از کاهش تقاضا در چین جستجو می کند.

رونمایی آیفون 16 تقریبا یک ماه دیگر باقی مانده است و جزئیات مربوط به عرضه آن آغاز شده است. اکنون گزارش شده است که کره ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شود و دلیل این امر کاهش تقاضا است. در چین. انتظار می‌رود سری آیفون 16 با تغییرات عمده طراحی همراه باشد، به خصوص برای مدل‌های استاندارد با برآمدگی عمودی دوربین.

iPhone 16 بلافاصله پس از عرضه در کره در سپتامبر در دسترس خواهد بود

اگر با آن آشنا نیستید، کره از زمان عرضه آیفون 3GS در سال 2009 بخشی از مناطق عرضه اولیه اپل نبوده است، و اگر این اخبار سنگین باشد، می تواند نقطه عطف بزرگی برای این شرکت باشد. . منابع آشنا به این موضوع به Korea Times گفته‌اند که اپل در حال حاضر آماده سازی ها را در کره برای معرفی زودهنگام سری آیفون 16 آغاز کرده است.

اپل سری آیفون 16 را ماه آینده عرضه خواهد کرد و بر اساس روندهای گذشته این شرکت، می‌توانیم شاهد عرضه آن در نیمه اول سپتامبر باشیم که تاریخ احتمالی آن 10 است. اپل با توجه به تقاضا برای آیفون‌ها، جایگاه قدرتمندی در کره دارد، اما این دستگاه‌ها با تاخیر عرضه شده‌اند. این بدان معناست که آیفون چند هفته پس از عرضه مدل های جدید آیفون توسط این شرکت در این منطقه در دسترس بود. خوب، این در شرف تغییر است زیرا مجموعه آیفون 16 به طور بالقوه بلافاصله پس از عرضه در دسترس خواهد بود.

دلیل تاخیر چند هفته ای عرضه آیفون دو مورد است – محرمانه بودن شرکت و سیستم صدور گواهینامه سرسخت کره. این به این معنی است که همه دستگاه‌ها باید از آژانس ملی تحقیقات رادیویی کره برای صدور گواهی عبور کنند و اگر اپل همین را ببیند، جزئیات مربوط به محصولات منتشر نشده می‌تواند زودتر از موعد کشف شود. این نشت های زودهنگام دلیل این است که این شرکت همیشه در عرضه آیفون و سایر محصولات بلافاصله پس از اعلام سختگیرانه عمل کرده است.

شکی وجود ندارد که اپل در مورد محصولات خود یک شرکت بسیار محرمانه است و قصد دارد تمام منابعی را که قبل از راه‌اندازی جزئیات فاش می‌کنند حذف کند. این شرکت اکنون در حال بررسی استراتژی هایی برای دور زدن این رویکرد و راه اندازی دستگاه های اولیه در کره است. این منجر به فروش بیشتر در منطقه با وجود تقاضای ثابت خواهد شد.

از طرف دیگر، اپل در بازیابی تقاضا در چین با مشکل مواجه است و این ممکن است دلیل اینکه چرا این شرکت می خواهد بازارهای بیشتری را برای آیفون کاوش کند تا فروش را در پایان خود ثابت نگه دارد. اخیراً گزارش شده است که اپل از فهرست پنج برتر چین، همه اینها به لطف رقبای خود و علیرغم تلاش های تبلیغاتی آن برای حفظ جایگاه خود است. به طور بالقوه، بازار کره بخشی از فروش هایی را که اپل در چین از دست داده بود، بازیابی می کند. آیا فکر می‌کنید Apple Intelligence می‌تواند فروش آیفون را حفظ کند؟

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل