به‌روزرسانی جدید PUBG: Battlegrounds منتشر می‌شود

به‌روزرسانی جدید PUBG: Battlegrounds منتشر می‌شود

KRAFTON، توسعه دهندگان PUBG: BATTLEGROUNDS آخرین به روز رسانی را برای بازی که هم اکنون بر روی PC به صورت زنده منتشر شده است. این به روز رسانی یک تغییر بازی برای کسانی است که از سیستم PUBG Clans استفاده می کنند. PUBG Clans اکنون می‌تواند با انجام چالش‌ها و ماموریت‌ها، قفل پاداش‌های هفتگی را باز کند. همچنین برای کسانی که از اصلاح سلاح های خود نهایت لذت را می برند، ضمیمه های اسلحه جدیدی نیز وجود دارد.

چالش‌های جدید قبیله و ماموریت‌های اعضای قبیله راه‌های جدیدی را برای تعامل به‌عنوان تیم و کسب جوایز درون‌بازی ارائه می‌کنند. این به اعضای قبیله اجازه می‌دهد تا چالش‌ها را با هم تکمیل کنند تا امتیازات گیج را کسب کنند، که سپس کلاس هواپیمای تامین قبیله را تعیین می‌کند.

هر چه کلاس بالاتر باشد، زمانی که آنها قادر به باز کردن حافظه پنهان Clan Loot جدید باشند، پاداش بهتری دریافت خواهند کرد. اعضای قبیله باید با تعداد ماموریت‌ها و چالش‌هایی که انجام می‌دهند سازگار بمانند، زیرا امتیازات گیج هر هفته اندکی کاهش می‌یابد، که می‌تواند باعث شود یا کلاس هواپیمای تامین قبیله را از بین ببرد.

علاوه بر این چالش ها و ماموریت ها، Clans در PUBG: BATTLEGROUNDS اکنون می تواند با انجام موفقیت آمیز اهداف هفتگی Clan XP، یک ارز انحصاری به نام Clan Tokens کسب کند. هنگامی که این توکن ها را به دست آوردید، می توانید از آنها در صرافی توکن کلن استفاده کنید، که می تواند برای خرید انواع مختلفی از اقلام مانند بشقاب های برچسب قبیله، بلیط های حالت Sandbox، بلیط Hunter’s Chest و موارد دیگر استفاده شود. علاوه بر این، Clans اکنون می‌تواند پیوندهای انجمن را در صفحه مدیریت قبیله اضافه کند، که می‌تواند به Clans کمک کند تا با زمان بازی خود سازماندهی بیشتری داشته باشند.

علاوه بر به‌روزرسانی Clan، مجموعه‌ای از پیوست‌های جدید و به‌روزرسانی‌شده در PUBG: BATTLEGROUNDS وجود دارد. این شامل اتصال Muzzle Brake است که با اکثر ARها، DMRها و برخی از شاتگان سازگار است. با استفاده از این پیوست، لرزش دوربین هنگام شلیک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و می تواند به عقب نشینی افقی و عمودی کمک کند.

علاوه بر پیوست Muzzle Break، پیوست‌های موجود مانند دید هولوگرافیک، دستگیره شست، جلوی زاویه دار، دستگیره سبک و سنگین استوک همگی به‌روزرسانی‌هایی دریافت کردند تا تجربه را برای بازیکنان روان‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند.

آخرین عنصر اصلی این به‌روزرسانی، آغاز فصل 31 رتبه‌بندی‌شده است. با شروع فصل جدید، بازیکنان اکنون می‌توانند جوایز خود را از شرکت در فصل 30 دریافت کنند. این جوایز شامل نشان‌ها، مدال‌ها و پلاک‌ها، که با توجه به آخرین رده بازیکن نسبت به فصل قبلی که رتبه بندی شده متفاوت خواهد بود.

بازیکنانی که موفق به کسب درجه طلا یا بالاتر شوند، پوسته سلاح رتبه بندی شده دریافت خواهند کرد. جوایزی که پس از پایان فصل داده می‌شوند، منحصراً برای استفاده در طول یک فصل رتبه‌بندی شده در دسترس هستند، به جز موارد دائمی مانند پوسته‌ها و مدال‌های رتبه‌بندی شده سلاح.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل