تحلیلگر: نرخ های مالی منفی بیت کوین می تواند صعودی باشد

تحلیلگر: نرخ های مالی منفی بیت کوین می تواند صعودی باشد

افت بازار 5 آگوست، نرخ سرمایه بیت کوین را برای موقعیت های حاشیه معکوس کرد و به طور بالقوه زمینه را برای سه ماهه چهارم صعودی آماده کرد.

تحلیلگر مستعار CryptoQuant ShayanBTC گفت که بیت کوین (BTC) اوایل آگوست کاهش ممکن است قبل از پایان سال جاری به نفع دارایی دیجیتال باشد. سقوط به 49,000 دلار باعث ایجاد یک حرکت اهرم‌زدایی گسترده شد و نزدیک به 1 میلیارد دلار در طول مدت بیت کوین را کاهش داد. این رکود همچنین بیش از 1.2 میلیارد دلار موقعیت حاشیه ارزهای دیجیتال را از بین برد و نرخ سرمایه گذاری را به منفی بازگرداند.

در نتیجه، فروشندگان کوتاه مدت بر موقعیت های اهرمی تسلط یافتند. به گفته محقق CryptoQuant، سرمایه‌گذاران می‌توانند این توسعه را به‌عنوان یک مثبت خالص ببینند «زیرا نشان می‌دهد که بازارهای آینده دیگر بیش از حد گرم نمی‌شوند.

نرخ تامین مالی بیت کوین | منبع CryptoQuant

«پول هوشمند» به عنوان نهنگ های بیت کوین به بازارها خوش بین بود دارای موجودی خود را با بیش از 404000 توکن در 30 روز گذشته پس از صعود کوتاه ماه گذشته به 70000 دلار و سقوط به زیر 50000 دلار افزایش دادند. داده های CryptoQuant نشان داد که ولگردی و ولگردی انباشت با چندین رویداد انحلال، از جمله 3 میلیارد دلار آلمان offload و بیش از 6 میلیارد دلار طلبکار Mt. Gox بازپرداخت.

سرمایه‌گذارانی که بیت کوین را به خزانه‌های خود اضافه می‌کنند معمولاً برای بزرگترین ارز دیجیتال صعودی است و نشان‌دهنده احساسات قوی بازار است که توسط سرمایه‌گذاران بلندمدت اتخاذ شده است، به‌ویژه زمانی که نرخ‌های سرمایه کاهش یافته و فضای بیشتری برای حرکت صعودی ایجاد کرده است.

بیت‌کوین می‌تواند قبل از افزایش قیمت پایین‌تر باشد

در حالی که نهنگ ها بیت کوین بیشتری خریدند، تحلیلگران Bitfinex پیش بینی کردند در 5 اوت که این توکن می‌تواند پشتیبانی از حدود 48900 دلار را مجدداً آزمایش کند، قبل از اینکه دوباره به بالاترین سطح تاریخ شارژ شود. 

این ادعا با داده های تاریخی که نشان می دهد بیت کوین معمولاً در ماه های آگوست و سپتامبر با مشکل مواجه است، موافق است. سودهای به دست آمده در ماه ژوئیه به دلیل ترس بازار کلان از بین رفت، اما سه ماهه چهارم سال ممکن است برای BTC تسکین دهد.

قبل از بازگشت بازارهای جهانی، سرمایه گذاران و بازارها به طور گسترده انتظار کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه سپتامبر را داشتند. یک نتیجه نامطلوب در جلسه کمیته بازار آزاد فدرال در ماه آینده می تواند نقدینگی بسیار مورد نیاز را به بازار کریپتو هدایت کند و قیمت ها را افزایش دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل