مارشال های ایالات متحده احتمالا بیت کوین جاده ابریشم را می فروشند: اسکات جانسون از Van Buren Capital

مارشال های ایالات متحده احتمالا بیت کوین جاده ابریشم را می فروشند: اسکات جانسون از Van Buren Capital

اسکات جانسون، یک شریک عمومی و مشاور عمومی در Van Buren Capital، معتقد است اقدام اخیر دولت ایالات متحده برای انتقال بیت کوین مرتبط با بازار آنلاین منقرض شده Silk Road به آدرس Coinbase به معنای این وجوه است. در آستانه فروش هستند.

در پست 16 اوت در X، وکیل مالی پیشنهاد کرد که احتمال زیادی وجود دارد که خدمات مارشال ایالات متحده، آژانس اجباری برای دفع دارایی های دیجیتال ضبط شده و ضبط شده از فعالیت های مجرمانه، احتمالاً در فرآیند فروش بیت کوین بود (BTC) از بازار جاده ابریشم کشف و ضبط شد.

جانسون در حال پاسخ به پستی از جوی کروگ، یکی از بنیانگذاران Funders Fund بود، که داده‌های کاوشگر بیت کوین Tokenview را به اشتراک گذاشته بود که نشان می‌داد بیش از 19000 بیت کوین به حساب Coinbase منتقل شده بود. به نظر می‌رسید که وکیل با ادعای کروگ موافق بود که سکه‌ها باقیمانده انبارهای جاده ابریشم هستند که هنوز فروخته نشده‌اند. 

طبق داده از Arkham Intelligence.

موسس راه ابریشم راس ویلیام اولبریشت اندکی پس از تعطیلی بازار در سال 2013 دستگیر شد.

مدیران سایت اصلی سپس یک وب‌سایت جدید به نام Silk Road 2.0 راه‌اندازی کردند، اما یک نیروی ویژه پلیس نیز آن را در سال 2014 تعطیل کرد.

طبق گفته جانسون، USMS طبق یک قرارداد خدماتی با Coinbase که در ژوئن منعقد شد، دارایی‌ها را به آدرس نگهبانی منتقل کرده است.

این وکیل ادعا کرد که این توافق مستلزم آن است که دارایی‌های USMS کاملاً تفکیک شوند، با هرگونه انتقال به آدرس‌های صرافی ترکیبی مانند Coinbase Prime به این معنی که آژانس احتمالاً در حال آماده شدن برای فروش دارایی های BTC.

این وکیل در پست خود تصاویری از دفتر بازرس کل وزارت دادگستری ایالات متحده گزارش، که نشان می‌دهد واحد دارایی‌های پیچیده USMS موظف است دارایی‌ها را ظرف پنج روز کاری پس از مصادره شدن، تصفیه کند.

جانسون پیش‌بینی می‌کند که تأیید رسمی فروش می‌تواند همراه با گزارش برنامه سال مالی 2024 وزارت دادگستری برای مصادره دارایی‌ها، که در ژانویه 2025 موعد مقرر است، ارائه شود. 

جالب است که وی خاطرنشان کرد که اقدام USMS برای از بین بردن بیت کوین جاده ابریشم پس از سخنرانی اخیر رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری دونالد ترامپ انجام شد که در آن وعده نفروشد هیچ یک از بیت کوینی که دولت در اختیار دارد در صورت برنده شدن یک ترم دوم

بنا بر گزارش ها، ایالات متحده حدود 12 میلیارد دلار بیت کوین دارد، که آن را به بزرگترین دارنده دولتی ارز دیجیتال تبدیل می کند، که در حال حاضر دارای ارزش بازار 1.17 تریلیون دلار است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل