Final Fantasy XVI ممکن است نزدیک به انتشار بر روی رایانه شخصی باشد. نمایه درایور بازی در جدیدترین درایور آماده بازی GeForce کشف شد

Final Fantasy XVI ممکن است نزدیک به انتشار بر روی رایانه شخصی باشد. نمایه درایور بازی در جدیدترین درایور آماده بازی GeForce کشف شد

نسخه Final Fantasy XVI بر روی رایانه شخصی ممکن است قریب الوقوع باشد، با قضاوت از برخی یافته های اخیر.

پس از انتشار جدیدترین درایور NVIDIA GeForce Game Ready، که از بازی‌های به زودی منتشر شده مانند Hunt: Showdown 1896، کشف که نسخه جدید همچنین دارای مشخصات درایور بازی برای آخرین ورودی اصلی Square Enix در این سری. با درج مشخصات بازی، شکی وجود ندارد که انتشار بازی در آینده خیلی دور نباشد.

انتشار قریب‌الوقوع Final Fantasy XVI برای رایانه‌های شخصی نباید برای کسانی که بازی را دنبال می‌کنند غافلگیرکننده باشد، زیرا در چند ماه گذشته بارها گفته شد که انتشار رایانه شخصی در آینده چندان دور نبود. یک نسخه نمایشی قابل بازی نیز قرار است قبل از راه‌اندازی منتشر شود، بنابراین قطعاً به نظر می‌رسد که خیلی طول نکشید تا بالاخره بتوانیم ماجراجویی کلایو را با نرخ فریم بالا تجربه کنیم، زیرا ظاهراً بازی در 100 FPS و بالاتر در سخت افزارهای سطح بالا.

Final Fantasy XVI اکنون در پلی‌استیشن 5 در دسترس است. می‌توانید با بررسی بررسی.

Final Fantasy XVI در استاندارد جدیدی برای بازی های نقش آفرینی ژاپنی و در حالی که RPG خود مؤلفه ها با استانداردهای Square-Enix محدود شده اند، این روایت و گیم پلی است که فراتر از همه انتظارات است. چیزی که با دزدی و تخریب در سراسر پادشاهی شروع می شود با جهانی برای همیشه تغییر می کند و بازیکن، به عنوان کلایو روزفیلد و ایفریت با هم، نیروی محرکه ای برای دیدن همه چیز تا پایان هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل