اسطوره سیاه ووکانگ طلا شده است. تریلر جدیدی که این هفته منتشر می شود

اسطوره سیاه ووکانگ طلا شده است. تریلر جدیدی که این هفته منتشر می شود

Black Myth Wukong، بازی اکشن نقش‌آفرینی که توسط Game Science ساخته شده است، امروز طلایی شد و طبق برنامه در اواخر این ماه منتشر خواهد شد.

خود استودیوی توسعه این خبر را با پیامی در X/Twitter تأیید کرد و افزود که کل تیم سخت کار می کنند. در مراحل پایانی “تجربه، آزمایش و استقرار بازی.” قبل از اینکه بازی در 20 آگوست روی رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 عرضه شود، استودیو با تریلر جدیدی به Black Myth Wukong نگاهی دیگر خواهد داشت. اواخر این هفته، در 8 آگوست، ساعت 10 صبح به وقت پکن به اشتراک گذاشته خواهد شد. ساعت 10 صبح همچنین زمانی است که بازی روی تمام پلتفرم‌هایی که منتشر می‌کند، از جمله Steam، فروشگاه Epic Games، و PlayStation 5 در غرب باز می‌شود.

Black Myth Wukong همچنین قرار بود در اواخر این ماه برای Xbox Series X و Xbox Series S منتشر شود، اما بازی روی کنسول‌های مایکروسافت به تعویق افتاد تا توسعه دهنده بتواند بازی را در این پلتفرم‌ها بهتر بهینه کند، اگرچه ممکن است تاخیر نیز وجود داشته باشد. به دلیل نوعی معامله با سونی. متأسفانه، تاریخ انتشار جدید هنوز تأیید نشده است.

Black Myth Wukong در تاریخ 20 آگوست برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 عرضه می شود. این بازی همچنین در تاریخ عرضه ای که هنوز تایید نشده است، برای Xbox Series X و Xbox Series S عرضه خواهد شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل