Northern Data علیرغم نصف شدن بیت کوین، 22 درصد افزایش درآمد در سه ماهه دوم را گزارش می دهد

Northern Data علیرغم نصف شدن بیت کوین، 22 درصد افزایش درآمد در سه ماهه دوم را گزارش می دهد

Northern Data اعلام کرد که درآمد آن در سه ماهه دوم 22 درصد افزایش یافته است که علیرغم تأثیر نصف شدن بیت کوین، انتظارات را نادیده می گیرد.

شرکت استخراج بیت کوین اروپایی (BTC) North Data خود را راه اندازی کرده است. Q2 نتایج که امروز، 6 اوت منتشر شد، با وجود چالش‌های ایجاد شده توسط نصف شدن بیت کوین. این شرکت درآمد سه ماهه دوم را 26 میلیون یورو گزارش کرد که ناشی از عملکرد پلتفرم ابری و سرمایه گذاری در مرکز داده و همچنین امکانات ماینینگ است.

آروش تیلایناتان، مدیر عامل North Data، بر پیشرفت این شرکت در افزایش قابلیت‌های محاسباتی با کارایی بالا و استفاده از مشارکت‌ها برای حمایت از تقاضای رو به رشد برای HPC و هوش مصنوعی مولد تأکید کرد.

“ما در نیمه دوم سال سرمایه گذاری خوبی داریم و به ساخت عملیات پیچیده و مقیاس پذیر برای حمایت از تقاضای فزاینده برای HPC و رونق هوش مصنوعی مولد در سال 2024 و پس از آن ادامه می دهیم.”

آروش تیلایناتان

در نیمه اول سال 2024، شرکت مستقر در فرانکفورت مجموعاً 55 میلیون یورو درآمد کسب کرد که نسبت به سال قبل 49 درصد افزایش داشت. این شرکت رشد خود را به عرضه پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA H100 نسبت داد که عملکرد ابری شرکت را تقویت کرد، که 46 درصد از درآمد سه‌ماهه دوم Northern Data را به خود اختصاص داد.

جاده داده های شمالی به IPO

در اواسط ژوئیه، گزارش نتایج مالی 2023 Northern Data برآورد فروش به طور بالقوه به 240 میلیون یورو در سال جاری می رسد و نتایج سال 2023 خود را سه برابر می کند زیرا این شرکت به شدت در راه حل های HPC برای هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند. علاوه بر این، این شرکت ۲۱۴ میلیون یورو با انتشار 10.7 میلیون سهم جدید، با هدف گسترش پلت فرم ابری و مراکز داده فیزیکی خود در سراسر اروپا و ایالات متحده

افزایش فعالیت‌های عملیاتی North Data همزمان با برنامه‌ریزی برای عرضه اولیه عمومی برای محاسبات ابری هوش مصنوعی و مشاغل مرکز داده خود در ایالات متحده در سال آینده. همانطور که crypto.news قبلا گزارش داد، IPO به طور بالقوه می تواند ارزش این نهاد را بین 10 تا 16 میلیارد دلار داشته باشد، با امکان فروش سهام اقلیت در واحد به سرمایه گذاران قبل از فهرست.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل