تحلیلگران می گویند بیت کوین زیر 56 هزار دلار بر سودآوری ماینرها فشار وارد می کند

تحلیلگران می گویند بیت کوین زیر 56 هزار دلار بر سودآوری ماینرها فشار وارد می کند

از آنجایی که بیت کوین در تلاش برای بازیابی سریع بیش از 60000 دلار است، ماینرها با مشکلات سودآوری در سراسر صنعت مواجه هستند.

سقوط موقت بیت کوین (BTC) به زیر 50000 دلار در روز دوشنبه، اوت. تحلیلگران Hashrate Index می گویند که 5، بسیاری از ماینرهای کریپتو را در شرایط چالش برانگیزی قرار داده است زیرا اکنون با مشکلات سودآوری در کل صنعت مواجه هستند.

در یک پست وبلاگ، کان فراهانی، تحلیلگر هشرات ایندکس، تاکید کرد که افت بیت کوین به 55000 دلار باعث کاهش قابل توجهی در متریک قیمت هش شد که 28 درصد به صورت هفتگی کاهش یافت و بر سودآوری ماینرها فشار وارد کرد.

قیمت هش بیت کوین به دلار | منبع: هاشرات ایندکس

علیرغم حرکات نزولی قیمت، فراهانی خاطرنشان کرد که هش ریت شبکه جهانی بیت کوین در طول هفته “نسبتا ثابت” باقی مانده است، با میانگین متحرک 7 روزه هش هش شبکه تنها تقریباً 1٪، از 644 EH/s به 638 EH کاهش یافته است. /s.

“این واکنش ملایم ممکن است نشان دهنده چرخش به سمت نوسانات هش فصلی کمتر در هفته ها یا ماه های آینده باشد، زیرا انتظار می رود برنامه های کاهش انرژی برای ماه های گرم تابستان آرام شود.”

کان فراهانی

کاهش جزئی در نرخ هش منجر به میانگین زمان بلوک حدود 10 دقیقه و 12 ثانیه در طول هفته شد، با تحلیلگران Hashrat Index پیش‌بینی می‌شود که برای تعدیل آتی در آگوست «کاهش جزئی» در سختی استخراج حدود 2 درصد باشد. 14.

بیت‌کوین همچنان می‌تواند پایین‌تر رود

از آنجایی که بیت کوین در تلاش برای شکستن به بالای 56000 دلار است، برخی تحلیلگران کاهش بیشتر را رد نمی کنند. علیرغم افزایش قیمت از 49000 دلار، تحلیلگران CryptoQuant هشدار می دهند که شکستن سطح حمایت 57000 دلار می تواند منجر به “افت احتمالی تا 40000 دلار” شود و سرمایه گذاران را در مورد حرکت بعدی بیت کوین نامطمئن نگه دارد.

کاهش بیشتر قیمت بیت کوین می تواند تشدید فشار بر سهام شرکت‌های استخراج کریپتو که قبلاً در بحبوحه هرج و مرج بازار در آسیا افت قابل توجهی داشته‌اند. اطلاعات به دست آمده از شاخص هشرت نشان می دهد که در میان 12 شرکت استخراج بیت کوین که به صورت عمومی معامله می شوند، میانگین کاهش در هفته گذشته 21 درصد بوده است. Bitdeer بیشترین کاهش را با 28.59% تجربه کرد، در حالی که Iris Energy توانست ضرر خود را به 12.31% کاهش دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل