لنوو پردازنده های Intel Meteor Lake و Qualcomm Snapdragon Arm را در لپ تاپ/تبلت هیبریدی ThinkBook خود ترکیب می کند

لنوو پردازنده های Intel Meteor Lake و Qualcomm Snapdragon Arm را در لپ تاپ/تبلت هیبریدی ThinkBook خود ترکیب می کند

Lenovo با جدیدترین ThinkBook Plus Hybrid خود، که پردازنده‌های Intel Meteor Lake و Qualcomm Snapdragon را برای عملکرد ویندوز و حالت اندروید به یکدیگر متصل می‌کند، روایت رایانه‌های هوش مصنوعی و “2-in-1” را به سطح جدیدی ارتقا داده است.

جدیدترین ThinkBook Plus هیبریدی Lenovo هر دو قابلیت “تبلت و لپ تاپ” را ارائه می دهد، آن هم در یک بسته واحد که ترکیبی از پردازنده های Intel Meteor Lake و Qualcomm Snapdragon است

دستگاه‌های ThinkBook لنوو نوآوری گسترده‌ای را به بازارها آورده است، اما به نظر می‌رسد که انتظار می‌رود جدیدترین شرکت‌کننده بهترین از همه باشد، با توجه به اینکه لنوو تصمیم گرفته است از هیاهوی رایانه‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری کند و به مصرف‌کنندگان « راه حل ترکیبی”، به آنها اجازه می دهد از ویژگی های هر دو سیستم عامل ویندوز و اندروید استفاده کنند. Lenovo این قابلیت را از طریق یک روش بسیار جالب و منحصر به فرد ممکن کرده است، به همین دلیل است که ThinkBook Plus از سایر رقبای موجود در بازار متمایز است.

بنابراین، لنوو در اینجا یک سیستم‌عامل چندگانه را در دستگاه ThinkBook خود گنجانده است، و آنها این کار را با برخورد با “صفحه نمایش” و “پایه‌بورد” به عنوان دو موجودیت جداگانه انجام داده‌اند، و در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. می توان گفت که صفحه نمایش ThinkBook Plus Hybrid به خودی خود یک تبلت اندرویدی است، در حالی که صفحه کلید “عنصر ویندوز” دستگاه را به همراه تنظیمات ذخیره سازی و حافظه بالاتر نگه می دارد. با ThinkBook Plus Hybrid، کاربران می توانند از اندروید و ویندوز در کنار یکدیگر استفاده کنند. مکانیسم اتصال در اینجا واقعا جالب است زیرا تبلت را به یک لپ‌تاپ مناسب تبدیل می‌کند.

این دستگاه نه تنها از اندروید ” thinkbook plus hybrid core ultra snapdragon gen>

برای حافظه و ذخیره سازی، بخش کیبورد دارای 32 گیگابایت حافظه LPDDR5X به همراه 1 ترابایت SSD است. به طور مشابه، این تبلت دارای 12 گیگابایت حافظه LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است.

این تبلت منبع اصلی اینجا از نظر مشخصات صفحه‌نمایش است و دارای یک پنل 14 اینچی با وضوح 2.8K OLED و 100% طیف رنگی DCI-P3 است. با توجه به حجم کاری سنگینی که این لپ تاپ قادر به انجام آن است، باتری آن نیز به خوبی مجهز است. قسمت تبلت دارای باتری 38 Whr است، در حالی که قسمت صفحه کلید دارای باتری 75 Whr است که در مجموع تا 113 Whr می‌رسد که قابل توجه است. برای اتصالات، Thinkbook Plus Hybrid با دو پورت Thunderbolt 4 و یک جک 3.5 میلی‌متری صدا ارائه می‌شود.

در حالی که دستگاه به نظر “همه رنگین کمان” است، اشکالاتی وجود دارد، به ویژه در رابطه با مدل هیبریدی که در اینجا اجرا می شود. اول اینکه، دستگاه دارای فضای ذخیره سازی مشترک 10 گیگابایتی است که برای کسانی که تمایل به انجام چند کار با این دستگاه دارند، بسیار کم است. جدا از این، فاکتور قیمت گذاری این دستگاه خاص ممکن است مانع پذیرش آن در بازارها شود زیرا Thinkbook Plus Hybrid خرده فروشی به قیمت 15999 یوان/2240 دلار در JD.com. در حال حاضر، این دستگاه فقط در چین فهرست شده است، اما انتظار داریم از آنجایی که ThinkBook Plus Hybrid در CES 2024 به نمایش گذاشته شد، آن را در سطح جهانی ببینیم.

منبع خبر: Videocardz

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل