نمودار بیت کوین سیگنال های مختلط را پس از دوشنبه سیاه کریپتو نشان می دهد

نمودار بیت کوین سیگنال های مختلط را پس از دوشنبه سیاه کریپتو نشان می دهد

قیمت بیت کوین در 5 آگوست با ادامه فروش کریپتو به کمترین میزان در چند ماه گذشته یعنی 49105 دلار کاهش یافت. 

در کمترین میزان خود در روز دوشنبه 5 آگوست، بیت کوین (BTC) بیش از 33 درصد از بالاترین نقطه خود کاهش داشت. امسال. در حالی که برای آزمایش سطح 55000 دلار از زیر 50000 دلار بازگشت، همچنان در بازار نزولی عمیق باقی می ماند. 

بازار پیش‌بینی در مورد انتظارات اواخر امسال تقسیم شده است. با توجه به کلشی، یک پلتفرم پیش بینی با رشد سریع با پشتیبانی چارلز شواب، سکویا و هنری کراویس، 76 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی انتظار دارند که قیمت بیت کوین در پایان سال به زیر 50000 دلار برسد. 

پنجاه و چهار درصد از شرکت‌کنندگان می‌بینند که سکه به زیر 40000 دلار می‌رسد، در حالی که 20 درصد از آنها انتظار دارند که به زیر 30000 دلار کاهش یابد.

در همین حال، طبق گفته پلی مارکت، معامله گران کمتری انتظار دارند که بیت کوین در سال جاری به 100000 دلار افزایش یابد. در ماه مارس، 64 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی انتظار داشتند که سکه به آن سطح صعود کند. روز دوشنبه، این رقم کاهش یافت الف> تا 22 درصد 

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال سقوط هستند زیرا صنعت با بادهای مخالف قابل توجهی روبرو است. جدیدترین داده ها نشان می دهد که ETF های بیت کوین بیش از 65.4 میلیون دلار از دارایی خود را از دست داده اند. 

میزان بهره باز معاملات آتی بیت کوین از بالاترین رقم ماه گذشته 8.8 دلار به بیش از 6.2 میلیارد دلار کاهش یافت میلیارد. داده‌های اضافی نشان داد که بیت‌کوین در روز دوشنبه 444 میلیون دلار از نقدینگی متحمل شد، در حالی که کل صنعت بیش از 1.14 میلیارد دلار داشت.

از جنبه مثبت، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مانند Blackrock، Fidelity، و MicroStrategy سکه‌های خود را نمی‌فروشند. MicroStrategy حتی در حال جمع آوری سرمایه برای خرید سکه های بیشتر است. 

همچنین، همانطور که در مارس 2020 دیدیم، فدرال رزرو می تواند کاهش نرخ بهره را حتی قبل از نشست سپتامبر آغاز کند. تورم به کاهش خود ادامه داده در حالی که نرخ بیکاری به 4.3% رسیده است.

تکنیک قیمت بیت کوین داده های مختلط ارسال می کند

قیمت بیت کوین | نمودار بر اساس TradingView

در نمودار روزانه، می بینیم که بیت کوین به 73,955 دلار رسید و سپس در 5 آگوست به 49,104 دلار رسید. پایین ترین نقطه آن یک سطح مهم بود زیرا با بالاترین نقطه در 11 ژانویه مصادف شد. بیت کوین همچنین به زیر 200 رسید. – میانگین متحرک روز، به این معنی که خرس ها کنترل دارند.

مهمتر از همه، بیت کوین در حال تشکیل یک سری بالاترین قیمت (73900 دلار، 72000 دلار و 70000 دلار) بوده است. همچنین پایین ترین سطح خود را در 60730 دلار، 56900 دلار و 50775 دلار تشکیل داد. در بیشتر موارد، این اقدام قیمت منجر به حرکت نزولی بیشتر می شود.

از جنبه مثبت، بیت کوین یک الگوی گوه گسترده در حال سقوط را تشکیل داده است، یک علامت صعودی محبوب. در این حالت، اگر از میانگین متحرک 200 روزه بالاتر برود و از سمت بالایی خط روند نزولی بالاتر رود، صعودی بیشتری تأیید می‌شود.

برعکس، افت پایین‌تر از حداقل روز دوشنبه، الگوی گوه‌ای را باطل می‌کند و به نزولی بیشتر اشاره می‌کند زیرا فروشندگان سطح اصلاحی 50% را در 44840 دلار هدف قرار می‌دهند. 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل