سیگل پروفسور وارتون خواستار کاهش نرخ ۷۵bps به دلیل سقوط کریپتو شده است

سیگل پروفسور وارتون خواستار کاهش نرخ ۷۵bps به دلیل سقوط کریپتو شده است

جرمی سیگل، پروفسور وارتون، از فدرال رزرو خواست تا کاهش اضطراری نرخ را اعمال کند، زیرا نقدینگی از ارزهای دیجیتال و بازارهای جهانی به دلیل ترس از رکود فرار می کند.

بازارهای ارزهای دیجیتال به‌عنوان دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین (BTCدر عرض 24 ساعت بیش از 300 میلیارد دلار کاهش یافت) و اتریوم (ETH) دو رقمی در کنار بازارهای سنتی مانند S&P 500 و Nasdaq. بازار سهام ایالات متحده نیز به دلیل ترس از رکود، ضررهای خود را افزایش داد و 1.93 تریلیون دلار در هنگام باز شدن معاملات در روز دوشنبه 5 آگوست از دست داد.

Wharton’s Siegel از فدرال رزرو ایالات متحده خواست تا یک قانون 75 پایه را اجرا کند نقطه کاهش نرخ بهره اضطراری برای جلوگیری از بحران نقدینگی جهانی.

در تئوری، محور پیشنهادی سیگل فدرال رزرو می تواند تسکین بسیار مورد نیاز بازارهای مالی آمریکا را فراهم کند. نقدینگی اضافی در وال استریت می‌تواند راه خود را به بازارهای ارزهای دیجیتال پیدا کند، قیمت‌ها را ثابت نگه دارد و ارزش‌گذاری دارایی‌های دیجیتالی را کاهش دهد.

وسایل نقلیه سازمانی در حال حاضر تمایل به سرمایه‌گذاری با پشتوانه رمزنگاری دارند. صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین در 20 دقیقه ابتدایی معاملات، 1.3 میلیارد دلار حجم معاملات داشتند. در حالی که داده‌های ETF معمولاً متزلزل است، سرمایه‌گذاران ETF BTC ممکن است افت را بخرند و جریان ورودی مثبت شود.

کاربران پلی‌مارکت 3.3 میلیون دلار روی شرط‌بندی فدرال رزرو جمع‌آوری می‌کنند

در همین حال، شرط‌بندان در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز مبتنی بر Polygon، Polymarket، 3.3 میلیون دلار روی شرط‌بندی در مورد کاهش بهره فدرال رزرو در سال جاری قرار داده‌اند.

دومین منتخب بزرگ در بین اوت و دسامبر سه کاهش 75 bps را انتظار دارد. تقویم کمیته بازار آزاد فدرال، جلساتی را به ترتیب در ماه های سپتامبر و نوامبر نشان می دهد و بازارها قیمت ها را در ماه آینده کاهش می دهند.

سه کاهش پیش از پایان سال 2024، فدرال رزرو را ملزم به اعلام تغییر سیاست اضطراری در میان رکودهای بازار جهانی می کند. با این حال، مشخص نیست که آیا بانک اپکس آمریکا چنین محوری تهاجمی را اتخاذ خواهد کرد یا اینکه بازارهای ارزهای دیجیتال چگونه به تغییر نرخ صندوق واکنش نشان خواهند داد. 

قبل از اینکه نگرانی‌های رکود جهانی هفته گذشته بازارها را فراگرفت، طرفداران کریپتو به طور کلی کاهش نرخ را به عنوان یک تحول مثبت درک می‌کردند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل