نسل فریم مقیاس‌پذیر بدون ضرر به زودی قادر به چهار برابر کردن فریم در همه بازی‌های رایانه شخصی خواهد بود.

نسل فریم مقیاس‌پذیر بدون ضرر به زودی قادر به چهار برابر کردن فریم در همه بازی‌های رایانه شخصی خواهد بود.

بر اساس برخی ویدیوهای جدید که در چند روز گذشته به‌صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده‌اند، تولید فریم‌های مقیاس‌پذیر بدون تلفات در شرف رسیدن به ارتفاعات جدیدی است.

کاربر YouTube Vyathaen ویدیوی جدیدی را به اشتراک گذاشت که حالت 4x FPS را نشان می‌دهد که در گزینه تولید فریم ارتقاء دهنده پیاده‌سازی می‌شود. در هفته های آینده از آنجایی که ویدیوی YouTube بهترین راه برای نمایش پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در گزینه تولید فریم ارتقاءدهنده نیست، کسانی که حساب Discord دارند نیز می‌توانند به سرور رسمی Discord Lossless Scaling تا یک ویدیو Cyberpunk 2077 را پیدا کنید که حالت 4x FPS را بهتر به نمایش بگذارد. طبق گزارش‌های آزمایش‌کنندگان بتا، تأخیر مانند گزینه 2x FPS است، بنابراین اکثر بازی‌ها باید کاملاً با نرخ فریم پایه به اندازه کافی بالا قابل پخش باشند.

Scaling بدون ضرر از زمان انتشار پیشرفت چشمگیری داشته است. نسخه 2.1 که در ژوئن منتشر شد، یک حالت 3x FPS را معرفی کرد که نرخ فریم را سه برابر می‌کند، بهینه‌سازی‌های عملکردی که حالت 2x FPS را سریع‌تر از نسخه قبلی انجام می‌داد و برخی تغییرات برای زمانی که نرخ فریم نهایی از نرخ تازه‌سازی مانیتور بیشتر شود. .

Scaling Lossless اکنون برای خرید در Steam در دسترس است. با هر پردازنده گرافیکی و هر بازی رایانه شخصی، از جمله بازی های شبیه سازی شده، کار می کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل