بازی جدید Darksiders در حال توسعه است

بازی جدید Darksiders در حال توسعه است

ناشر THQ Nordic و توسعه دهنده Gunfire Games اعلام کردند که به طور رسمی در حال کار بر روی یک بازی جدید Darksiders هستند. آخرین بازی Darksiders در سال 2019 منتشر شد و به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد. این مصادف است با THQ Nordic Showcase که امروز رخ داد، که به‌روزرسانی‌هایی را برای برخی از بازی‌های دیگرشان ارائه کرد، مانند یک بازسازی گوتیک و Titan Quest II.

کانال رسمی Darksiders YouTube یک تریلر 51 ثانیه ای منتشر کرد که کمی از آنچه بازیکنان می توانند انتظار دیدن در بازی آینده را داشته باشند را نشان می دهد.

در زیر، متن تریلر می‌گوید: «برای سوار شدن دوباره آماده باشید…» این ویدیو با نمایی از میزگرد آغاز می‌شود که توسط چراغ‌های دریایی اطراف در غاری پر از گدازه‌های در حال سوختن روشن شده است. شعله‌ها شروع به بالا رفتن می‌کنند و سپس سه مجسمه با چهره‌های کنده‌کاری شده شعله‌ور می‌شوند. این شورای سوخته است. در صدا می توانید کلمه “سواران” را با صدایی سنگین بشنوید.

این تریلر هیچ جزئیاتی را فاش نمی‌کند و بازیکنان باید در نظرات YouTube حدس بزنند که هر یک از جزئیات به چه معناست. حدس و گمان های زیادی وجود دارد که این بازی می تواند Darksiders 4 باشد، که آخرین بازی برای تکمیل خواهد بود. داستان هر اسب سوار تا به حال، دو نفر از چهار سوار داستانشان در این سریال گفته شده است.

در Darksiders III، شما به عنوان Fury، سومین سوارکار بازی می کنید. در Darksiders Genesis، شما در نقش استرایف، چهارمین سوارکار بازی می کنید. بسیاری از بازیکنان حدس می‌زنند که می‌توانید بین هر چهار سوار در بازی آینده Darksiders جابه‌جا شوید یا این که منحصراً در مورد Strife باشد.

معلوم نیست که آیا این یک بازی کاملاً جدید در این فرنچایز خواهد بود یا بازسازی یا بازسازی یکی از بازی‌های قبلی. پتانسیل زیادی برای ادامه داستان و دیده شدن مکانیک ها در طول بازی آینده وجود دارد.

اگرچه تریلر بازی آینده Darksiders چیز زیادی ارائه نمی دهد، طرفداران پیشنهاد می کنند که می تواند ادامه داستان War باشد زیرا او دیگر در نزدیکی Charred Council در زنجیر نیست.

در حال حاضر، همه اینها حدس و گمان است و تنها کاری که طرفداران می توانند انجام دهند این است که منتظر اطلاعاتی از THQ Nordic و Gunfire Games در مورد چگونگی توسعه بازی جدید Darksiders باشند.

زمانی که Gunfire Games آشکارا Darksiders را توسعه نمی داد، روی بازی هایی مانند Remnant: From the Ashes و Remnant II کار می کرد. با این حال، مدت زمان توسعه پروژه Darksiders مشخص نیست.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل