“قدرت” ایلان ماسک در پس اختلالات در ونزوئلا است مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ظاهرا ادعا می کند

“قدرت” ایلان ماسک در پس اختلالات در ونزوئلا است مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ظاهرا ادعا می کند

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا مدعی شده است که ایلان ماسک، میلیاردر اسپیس ایکس و تسلا، شورای ملی انتخابات ونزوئلا را هک کرده است و مادورو قادر به اشتراک گذاری نتایج انتخابات نیست. اتهامات مادورو جدیدترین مورد در مناقشه بین رئیس جمهور ونزوئلا و میلیاردر است که این دو از طریق پست هایی در رسانه های اجتماعی و کنفرانس های مطبوعاتی با یکدیگر روبرو شده اند. مادورو ماسک را به نزاع یک به یک دعوت کرد و دومی پیشنهاد او را پذیرفت به شرطی که در صورت پیروزی ماسک از سمت خود کناره گیری کند. انتخابات ونزوئلا جدیدترین انتخابات در یک مبارزه جهانی از بی ثباتی سیاسی است و دولت ایالات متحده نیز موضعی اتخاذ کرده و به اشتراک می گذارد که معتقد است رهبر مخالفان ونزوئلا برنده انتخابات شده است.

ایلان ماسک رئیس جمهور ونزوئلا را متهم کرد که “از عرضه بسیار زیاد مواد مخدر خود استفاده می کند”

کلیپی از اتهامات مادورو در X به اشتراک گذاشته شد، جایی که به نظر می رسد او در مورد حمله سایبری ادعایی علیه سیستم ارتباطی ونزوئلا و به ویژه سیستمی که شورای ملی انتخابات این کشور را درگیر می کند صحبت می کند. نسخه‌ای که به صورت ماشینی ترجمه شده است، مادورو را نشان می‌دهد که از روسیه و چین خواسته است تا یکپارچگی زیرساخت‌ها را ارزیابی کنند، و این کلیپ با اظهارات رئیس‌جمهور به پایان می‌رسد که او مطمئن است که اختلال «توسط قدرت هدایت شده است. ایلان ماسک.” 

در پاسخ، ماسک تصویری از تبلیغی را به اشتراک گذاشت که توسط آژانس مبارزه با مواد مخدر (DEA) اجرا می‌شود که جایزه‌ای تا سقف 15 میلیون دلار برای دستگیری یا محکومیت رئیس‌جمهور ونزوئلا ارائه می‌دهد. توضیح ماسک مادورو را متهم می‌کند که “دارای مواد مخدر بسیار زیادی را به دست می‌آورد،” و به دنبال آن ادعا می‌کند که تصویری که او به اشتراک گذاشته است، “پوستر پاداش واقعی و واقعی DEA.”

خروج از نسخه موبایل