Wreckfest 2 با ویژگی سفارشی سازی جدید خودرو معرفی شد

Wreckfest 2 با ویژگی سفارشی سازی جدید خودرو معرفی شد

Bugbear Entertainment سرانجام Wreckfest 2 را رونمایی کرد، پروژه بعدی خود پس از جانشین معنوی Flatout در سال 2018، در آخرین نمایشگاه THQ Nordic Showcase. چند سال پیش، شایعه‌ای پیشنهاد شد بازی جدید آنها Stuntfest نام داشت، اما معلوم شد که اشتباه است.

Bugbear در عوض دنباله‌ای را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید می‌سازد، که دارای یک تکرار کاملاً جدید از موتور ROMU برای ارائه بالاترین وفاداری ممکن و حداکثر دقت در شبیه‌سازی دینامیک خودرو و فیزیک تخریب است.

ویژگی جدید بزرگی که امروزه نشان داده شده است، سفارشی‌سازی خودرو است که به بازیکنان آزادی زیادی در سفارشی‌سازی خودروهایشان می‌دهد و همچنین امکان اشتراک‌گذاری را افزایش می‌دهد. توسعه دهندگان فنلاندی همچنین سیستم صوتی بسیار بهبود یافته را برجسته کردند، که به اعتقاد آنها یک تغییر دهنده بازی و یکی از بهترین ها در یک بازی اتومبیل رانی است.

به طور کلی، Wreckfest 2 چندین حالت مختلف مسابقه، حالت شغلی، گزینه‌های تک نفره و چند نفره، چالش‌ها، به‌روزرسانی‌های منظم محتوا و پشتیبانی از مودینگ را ارائه می‌دهد. این بازی در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری S|X منتشر خواهد شد، اما اکنون می‌توانید این بازی را در لیست علاقه مندی‌ها قرار دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل